Modifierad motorhuv till S2000 NYTT PRIS!
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
Tja.
Sålt bilen, blev en motivlackerad motorhuv kvar åt en S2000 suttit på en AP1.
Det är i grunden original huv, som är ombyggd samt motivlackerad.
Svårt att fånga den rättvis på bild, dödskallen har ett Honda H i munnen och s2000 är oxå inackerad dimmat i huven.. Väldigt fräck.. eller lacka om huven & sätt grovt nät på insidan.. valfritt
1.000 Kr vill jag ha, svår att sända kanske? köpare står för frakt, finns i Uddevalla för avhämtning annars
ENBART samtal eller sms, är aldrig inne här, 0722-119990
frågor mottages alltså inte här inne. då blir svaren sena.
Sålt bilen, blev en motivlackerad motorhuv kvar åt en S2000 suttit på en AP1.
Det är i grunden original huv, som är ombyggd samt motivlackerad.
Svårt att fånga den rättvis på bild, dödskallen har ett Honda H i munnen och s2000 är oxå inackerad dimmat i huven.. Väldigt fräck.. eller lacka om huven & sätt grovt nät på insidan.. valfritt
1.000 Kr vill jag ha, svår att sända kanske? köpare står för frakt, finns i Uddevalla för avhämtning annars
ENBART samtal eller sms, är aldrig inne här, 0722-119990
frågor mottages alltså inte här inne. då blir svaren sena.
* Honda The Power Of Dreams *