4st Ace Spa fälgar med däck 205/45 16" 2st fina Hankook och 2st Nankang med bra mönster men börjar bli gamla.
Ngn fälg alt. däck är orunt men inte så det stör allt för mycket.
Kommer inte ihåg ET men dom sitter bra på CRXen
Pris ide 3000kr
Bild:
http://www.garaget.org/?car=64915&image=1604945
Kikade in i garaget och såg att jag har lite billjud till övers:
Slutsteg Biltema Competition 4kanals endast provspelat med detta, spelar riktigt bra med tanke på märke/pris 4x35W RMS: 300kr (nypris var ca 1400kr)
Slutsteg Caliber 2kanals max 2x150/1x300W spelats 5timmar: 350kr
Högtalare 2vägs Boston acoustic S55 5,25" max 100W/35w RMS inga galler finns: 150kr
Baslåda klädd i svart tyg, liten och nätt med 1st 8" Lanzar bas, passar bra ihop med Caliber steget: 500kr, köp lådan och få steget på köpet.
16" Däck/fälg 4x100 16x7", billjud
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
-
uttusenius
- Bil: Honda Civic EG Vti Turbo
- Namn: Johan Ottosson
Hej. Vilka av fälgarna på bilderna gäller det? 
-
uttusenius
- Bil: Honda Civic EG Vti Turbo
- Namn: Johan Ottosson
Dom föll mig tyvärr inte i smaken men jag söker 16" om du har fler uppsåttningar på lager?
mvh
-
Kullen
- Bil: Civic FN2
- Namn: Martin Kullström
Som jag säger så vet jag inte om fälgarna är skeva eller om det bara är obalans, bor du i krokarna av Tumba så kom å titta, vi kan prova dom på din bil och se vad du tycker.
Är det så att en fälg är skev så brukar det ju gå att rikta,
Brum Brum!
-
AddeBC
- Bil: Civic Del Sol 1.6 VTEC
- Namn: Adde Lovein
Krokarna och krokarna, stockholm är litet...Kullen skrev:Som jag säger så vet jag inte om fälgarna är skeva eller om det bara är obalans, bor du i krokarna av Tumba så kom å titta, vi kan prova dom på din bil och se vad du tycker.
PM:a ditt nummer så slår jag en signal...