Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
S: S2000 Aem Infinity Pnp Nytt
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
Helt nytt aldrig använt fortfarande i kartong säljes med extra kabeladapter för Pnp på s2000
Köpte detta för ett projekt men är nu lite ändrade planer så säljer det dock så skänker jag inte bort det heller...
Aem infinity
AEM 30-6030 Infinity-8h Stand-Alone Programmable Engine Management System
Pris: 13900:- Obs med adapterhärvan
Finns i Kalmar
Mikael Borggren 070-6344007
Köpte detta för ett projekt men är nu lite ändrade planer så säljer det dock så skänker jag inte bort det heller...
Aem infinity
AEM 30-6030 Infinity-8h Stand-Alone Programmable Engine Management System
Pris: 13900:- Obs med adapterhärvan
Finns i Kalmar
Mikael Borggren 070-6344007
Mikael "Diket" Borggren
Det är Infinity där det krävs ett adapterkablage så kan man använda det till flera bilmodeller eller flying lead.
Dom skriver ut det "gamla" versionens artikelnummer i annonsen där jag tidigare har köpt det som en hänvisning därför det trillade med..
Jag har köpt det nytt kvitto och allt finns givetvis..
30-7108 skulle detta kunna heta om man vill ha artikelnummer.
Inte EMS-2 där kontaktstycker är integrerat i boxen och mycket omodernare.
All vidare information är givetvis tillgänglig vid vidare intresse..
Dom skriver ut det "gamla" versionens artikelnummer i annonsen där jag tidigare har köpt det som en hänvisning därför det trillade med..
Jag har köpt det nytt kvitto och allt finns givetvis..
30-7108 skulle detta kunna heta om man vill ha artikelnummer.
Inte EMS-2 där kontaktstycker är integrerat i boxen och mycket omodernare.
All vidare information är givetvis tillgänglig vid vidare intresse..
Mikael "Diket" Borggren