Kompressor kit till b16a2
-
Lars P

- Bil: EK4 K20
- Namn: Lars Palmgren
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 9 times
- Kontakt:
Vad jag vet finns bara ett enda kit i Sverige, mitt gamla och det äger CRU på forumet nu.
076-1174430
Lars@allbilskroten.se
Honda EJ1, K24 Swap
NSX NA1 CW
Accord -93 Ombyggd till biltransport
Accord -80
CR-V RD1 -98
Accord CL9 Type-S -08
osv....
Lars@allbilskroten.se
Honda EJ1, K24 Swap
NSX NA1 CW
Accord -93 Ombyggd till biltransport
Accord -80
CR-V RD1 -98
Accord CL9 Type-S -08
osv....
Får väl dra iväg ett meddelande till denne, eventuellt får jag ta lite av din tid framöver för lite hjälpLars P skrev:Vad jag vet finns bara ett enda kit i Sverige, mitt gamla och det äger CRU på forumet nu.
-
cru
- Bil: EG6 Vanilla!
- Namn: Andreas Selahn
Säljer tyvärr inte ProCharger kitet. Men varför inte köra på ett JRSC? Fråga Mordiiax här på forumet. Det köptes av mig förra året och har för mig att han kanske ville sälja av det eller om han inte redan gjort det. Kolla med honom iaf för det är ett LHT svettsat insug med laminovastavar. Alltså vätskekylt kit.Nires skrev:Får väl dra iväg ett meddelande till denne, eventuellt får jag ta lite av din tid framöver för lite hjälpLars P skrev:Vad jag vet finns bara ett enda kit i Sverige, mitt gamla och det äger CRU på forumet nu.
- DRFT_
- Bil: Honda S2000
- Namn: Henrik Bernhardsson
Jag köpte Mordiiax kit, men borde väl finnas något annat till salu.cru skrev:Säljer tyvärr inte ProCharger kitet. Men varför inte köra på ett JRSC? Fråga Mordiiax här på forumet. Det köptes av mig förra året och har för mig att han kanske ville sälja av det eller om han inte redan gjort det. Kolla med honom iaf för det är ett LHT svettsat insug med laminovastavar. Alltså vätskekylt kit.Nires skrev:Får väl dra iväg ett meddelande till denne, eventuellt får jag ta lite av din tid framöver för lite hjälpLars P skrev:Vad jag vet finns bara ett enda kit i Sverige, mitt gamla och det äger CRU på forumet nu.
Henrik Bernhardsson
Integra Type-R DC2 -98
Acura RSX -05
S2000 -05
Civic EK4 E85 -00
Founder of HH|Photo
Integra Type-R DC2 -98
Acura RSX -05
S2000 -05
Civic EK4 E85 -00
Founder of HH|Photo