Sliten Honda NSX (91?) sökes, helst utan motor

Användarvisningsbild
LinkZ
Bil: Corrado
Namn: Linus Kristiansson

Elvis_EG2 skrev:
LinkZ skrev:
Elvis_EG2 skrev:
LinkZ skrev:
Crownfield skrev:
Elvis_EG2 skrev:Hojta till om du behöver meck hjälp.. finns i kristianstad med!! :)
Tack för erbjudandet! Det är inte omöjligt att jag tar upp det vart det lider...!

Förresten, är det någonsin några japsträffar i Kristianstadtrakten? Som inte går ut på att bränna gummi på Jyskparkeringen då.... Det är jag inte så intresserad av :-)

går nog att styra upp ;) vi är några i omnejd som gillar honda här :P jag & Tluke. vi brukar dra igång lite små hyss på vägarna då & då ;)

skrik till , vi är några, lukas härifrån med :) har två polare till med hondor med,

klart vi skriker till i så fall :)
dock får man se om jag tar vw eller hondan :P
men nästa helg kanske vi drar ihopa ngt :)

vad kör du för honda ?

wagan meet nästa lördag
kör 920cc honda ;) hoj :)
Följ mitt bygge på min corrado på :
http://www.garaget.org/?car=283989" onclick="window.open(this.href);return false;

Äger redan en honda som kör ifrån det mesta :) så jag gillar honda jag med ;)
Användarvisningsbild
tluke
Bil: DC2 & e36 & CL9
Namn: Lukas Boberg

LinkZ skrev:
Elvis_EG2 skrev:
LinkZ skrev:
Elvis_EG2 skrev:
LinkZ skrev:
Crownfield skrev:
Elvis_EG2 skrev:Hojta till om du behöver meck hjälp.. finns i kristianstad med!! :)
Tack för erbjudandet! Det är inte omöjligt att jag tar upp det vart det lider...!

Förresten, är det någonsin några japsträffar i Kristianstadtrakten? Som inte går ut på att bränna gummi på Jyskparkeringen då.... Det är jag inte så intresserad av :-)

går nog att styra upp ;) vi är några i omnejd som gillar honda här :P jag & Tluke. vi brukar dra igång lite små hyss på vägarna då & då ;)

skrik till , vi är några, lukas härifrån med :) har två polare till med hondor med,

klart vi skriker till i så fall :)
dock får man se om jag tar vw eller hondan :P
men nästa helg kanske vi drar ihopa ngt :)

vad kör du för honda ?

wagan meet nästa lördag
kör 920cc honda ;) hoj :)
typist jag har jouren då :S men ska se om man kan rymma liten stund .kanske man kan köra sammtidigt från kristianstad då :P
Skriv svar