Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
17" däck
Som rubriken säger, fyra styck beg 17" däck 205/40 eller 45 -17. vill få på mina nya fälgar. Och däcken som jag beställt tar typ tre- fyra veckor att komma [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... anting.gif[/img] så jag behöver ett par tills dom kommer, ska helst vara lagliga. men bara dom är billiga, ska ju bara användas ett par veckor.
Senast redigerad av Landin den 7 april 2005, 22:24, redigerad totalt 1 gånger.
Daniel Landin
HPC HABO
<span style='color:blue'><span style='font-size:21pt;line-height:100%'><span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Medlem nr: 1437</span></span></span>
HPC HABO
<span style='color:blue'><span style='font-size:21pt;line-height:100%'><span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Medlem nr: 1437</span></span></span>
jag har för 3000..
men jag antar att de e för mycke
4st parada.. där 2 är olagliga!!!!
dom andra två är riktigt fräscha
//Sebbe
//Sebbe
<span style='font-family:Optima'><span style='color:gray'><span style='font-size:8pt;line-height:100%'>Sebastian Kylestam
kylestam_@telia.com</span></span></span>
<!--QuoteBegin-kylen+9 Apr 2005, 23:08:59--><div class='quotetop'>QUOTE(kylen 4 9 Apr 2005, 23:08:59)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->jag har för 3000..
//Sebbe
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=124904"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Lite dyrt med tanke på att två är olagliga, annars lite intressant, som sagt ska ju bara sitta på i tre fyra veckor till mina nya däck kommer
//Sebbe
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=124904"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Lite dyrt med tanke på att två är olagliga, annars lite intressant, som sagt ska ju bara sitta på i tre fyra veckor till mina nya däck kommer
Daniel Landin
HPC HABO
HPC HABO
yokohama parada...
köpta förra säsongen..
2 är verkligen skit fräscha.. men vill bli av me dom för jag ska köra på kumho!!
köpta förra säsongen..
2 är verkligen skit fräscha.. men vill bli av me dom för jag ska köra på kumho!!
<span style='font-family:Optima'><span style='color:gray'><span style='font-size:8pt;line-height:100%'>Sebastian Kylestam
http://www.dackonline.se
finns nya för från 750kr st tror jag
om du beställer mer än ett däck så är det fraktfritt
finns nya för från 750kr st tror jag
om du beställer mer än ett däck så är det fraktfritt
Johan Grönberg
Överladdning är bara en kompensation för flödesmisstag
Överladdning är bara en kompensation för flödesmisstag