Köpes: Polisaradio/scanner

Användarvisningsbild
NiTRO.SE
Bil: Honda Accord 2,2 i-CTDI
Namn: Mattias Svensson
Kontakt:

Fick blodad tand när jag va ute och tog kort på rymmarna i kaxholmen, så nu är jag på jakt efter en polisradio till lagom pris?

Någon som har eller vet någon som har en till salu?

Mvh Mattias

0704856661 // mattias@nitro.se
\\Mattias Svensson, NiTRO.SE
ironm
Kontakt:

jag har en, om jag bara kan hitta åt den, hehe.

Isf är priset 500+prakt
<span style='color:blue'>_____________________________</span>
[b]<span style='color:red'>Henrik Jonsson #999</span>[/b]
<span style='color:green'>[i]HPC Team Solna[/i]</span>
[b]<span style='color:darkblue'>Honda CRX VT -91</span>[/b]

[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:yellow'>"Liverpool came here with 4000 man and ran. AIK-Stockholm came with 500 and fought" (Sparta Prag fans 1993)</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för dom stora cojones mellan benen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för jag är VIP bakom scenen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för era döttrar vill ha mig...</span></span>[/b]
Användarvisningsbild
NiTRO.SE
Kontakt:

<!--QuoteBegin-ironm+20 Aug 2004, 11:09:55--><div class='quotetop'>QUOTE(ironm 4 20 Aug 2004, 11:09:55)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->jag har en, om jag bara kan hitta åt den, hehe.

Isf är priset 500+prakt<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Låter intressant.. modell? bärbar eller stationär o sånnfall för hem eller bil?
ironm
Kontakt:

vettefan vad det är för märke, den fungerar då iaf [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]

Hmm, antennen som följer med är en antenn du sätter på bilen, den är typ "gjord" för att ha i en bil...
[b]<span style='color:red'>Henrik Jonsson #999</span>[/b]
<span style='color:green'>[i]HPC Team Solna[/i]</span>
[b]<span style='color:darkblue'>Honda CRX VT -91</span>[/b]

[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:yellow'>"Liverpool came here with 4000 man and ran. AIK-Stockholm came with 500 and fought" (Sparta Prag fans 1993)</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för dom stora cojones mellan benen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för jag är VIP bakom scenen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för era döttrar vill ha mig...</span></span>[/b]
Användarvisningsbild
NiTRO.SE
Kontakt:

<!--QuoteBegin-ironm+21 Aug 2004, 12:10:35--><div class='quotetop'>QUOTE(ironm 4 21 Aug 2004, 12:10:35)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->vettefan vad det är för märke, den fungerar då iaf [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]

Hmm, antennen som följer med är en antenn du sätter på bilen, den är typ "gjord" för att ha i en bil...<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
okaj soft..
Fredrick

<a href="http://www.icom.nu/" target="_blank">http://www.icom.nu/</a>

riktigt bra grejer på denna sida.. satsa på en liten bärbar säger jag...

p
ö
s
s
Fredrick G.

[b]Bmw m3 -03.
Smart fortwo -08.
Piaggio Vespa Primavera -67.[/b]
Skriv svar