Användarhandbok Del Sol
Hej!
Någon som har skrotat sin del sol eller på annat sätt fått en användarhandbok (alltså ingen rephandbok utan den som följer med bilen) till en del sol över? Har tappat min... Har sökt på skrotar och inte haft någon framgång. Hör av er om någon har en till salu eller vet var jag kan hitta en.
Mvh
Petter
Någon som har skrotat sin del sol eller på annat sätt fått en användarhandbok (alltså ingen rephandbok utan den som följer med bilen) till en del sol över? Har tappat min... Har sökt på skrotar och inte haft någon framgång. Hör av er om någon har en till salu eller vet var jag kan hitta en.
Mvh
Petter
Örnsköldsvik
Honda CR-V ES 02
Honda del Sol Esi -95, (silver)
Honda Civic 1.5 -88
Honda CR-V ES 02
Honda Civic 1.5 -88
- Martin_M

- Bil: del Sol K24
- Namn: Martin Mogren
- Has thanked: 63 times
- Been thanked: 22 times
- Kontakt:
Jag hade bara en från USA när jag köpte bilen, gick in på honda o de letade rätt efter en, dock bara del2 men det borde kunna få tag på.
Bil:
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
Har frågat min lokala Hondaåterförsäljare i Umeå samt Rosenholz i Sthlm och de har inte lyckats lösa det tyvärr... kanske får pressa på lite mer om det går att få tag på....
/Petter
/Petter
Örnsköldsvik
Honda CR-V ES 02
Honda Civic 1.5 -88
Honda CR-V ES 02
Honda Civic 1.5 -88
- Martin_M

- Bil: del Sol K24
- Namn: Martin Mogren
- Has thanked: 63 times
- Been thanked: 22 times
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-dogge_+28 Jun 2005, 09:02:25--><div class='quotetop'>QUOTE(dogge_ @ 28 Jun 2005, 09:02:25)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Har frågat min lokala Hondaåterförsäljare i Umeå samt Rosenholz i Sthlm och de har inte lyckats lösa det tyvärr... kanske får pressa på lite mer om det går att få tag på....
/Petter
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=158198"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Kan ju vara så att de tagit slut/inte tillverkats längre, för det är ju ingen direkt ny bil vi pratar om.
/Petter
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=158198"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Kan ju vara så att de tagit slut/inte tillverkats längre, för det är ju ingen direkt ny bil vi pratar om.
Bil:
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16