Civic 1.6 16v och vissa Crx Delar köpes!!
Hej vill köpa lite delar till en civic 1.6 16v..har en -88 men det ska väll passa från andra årsmodeller..
Delar som jag Söker: Grenrör (Orginal eller turbo), Topp, Bakok (med fungerande handbroms), Ställbart kamdrev, Crx sidokjolar och plast lister som täcker nedre delen av dörren, Upsvarvat spjäll, ev kan en hel motor köpas..fungerande eller med mindre renovering..
Pm eller maila till poku_one@hotmail.com vilken del, skick och pris..
Jag bor i Eskilstuna så det skulle vara bra om delarna skulle finnas i närheten men det går även bra att skicka över med post eller bussgods till mig...
// Joni_OnE
Delar som jag Söker: Grenrör (Orginal eller turbo), Topp, Bakok (med fungerande handbroms), Ställbart kamdrev, Crx sidokjolar och plast lister som täcker nedre delen av dörren, Upsvarvat spjäll, ev kan en hel motor köpas..fungerande eller med mindre renovering..
Pm eller maila till poku_one@hotmail.com vilken del, skick och pris..
Jag bor i Eskilstuna så det skulle vara bra om delarna skulle finnas i närheten men det går även bra att skicka över med post eller bussgods till mig...
// Joni_OnE
Joni Similä
Drive it Like You Stole It
//Joni_OnE
Drive it Like You Stole It
//Joni_OnE
du har pm
<a href='http://www.streetworks.se' target='_blank'><span style='font-size:14pt;line-height:100%'>www.StreetWorks.se</span></a>
<span style='color:red'>Marcus Pettersson</span>
<span style='color:blue'>CRX DELSOL ESI -93</span>
<span style='color:red'>Klippan</span>
<span style='color:red'>Marcus Pettersson</span>
<span style='color:blue'>CRX DELSOL ESI -93</span>
<span style='color:red'>Klippan</span>