Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Lister Crx
Hej.
Undrar om någon har eller vet om vart man kan få tag på fönsterlister och taklisterna till en crx -89?
Pris?
Undrar om någon har eller vet om vart man kan få tag på fönsterlister och taklisterna till en crx -89?
Pris?
<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]*Hannes Larsmalm*[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--sizeo:5--><span style="font-size:18pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]<!--coloro:#800080--><span style="color:#800080"><!--/coloro-->Honda Crx -89<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
<!--fonto:Georgia--><span style="font-family:Georgia"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]<!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->Till Salu!<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<a href="http://www.garaget.org/?car=23583" target="_blank">Länk till Hondan (Garaget)</a>
<!--sizeo:5--><span style="font-size:18pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]<!--coloro:#800080--><span style="color:#800080"><!--/coloro-->Honda Crx -89<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
<!--fonto:Georgia--><span style="font-family:Georgia"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]<!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->Till Salu!<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<a href="http://www.garaget.org/?car=23583" target="_blank">Länk till Hondan (Garaget)</a>
-
Kullen
- Bil: Civic FN2
- Namn: Martin Kullström
Lister till sidobakrutorna går på 436kr St på honda
Framrutan typ 1200kr
Taklisterna har jag för mig ligger runt 400kr/st
Framrutan har bilglasmästarn unversallist som kan passa ca pris:64kr/m
Framrutan typ 1200kr
Taklisterna har jag för mig ligger runt 400kr/st
Framrutan har bilglasmästarn unversallist som kan passa ca pris:64kr/m
Brum Brum!
När jag bytte min framruta så frågade jag glasgubben ifall han kunde limma bakskarverna samt taket istället för lister. han gjorde jobbet för 200k inkl limmet. Blev skitbra ! Taket och bakrutorna. ser ut som lister från längre håll 
Göteborg
mob 0736581186
mail gomer@live.se
mob 0736581186
mail gomer@live.se