tacksam för svar! <!--emo&:D-->
avgassystem
Vill ha en catback till min CTR -05...beg. eller nytt. helst ett invidia. och nåt luftfilter skulle nog behövas också! typ AEM. ej kallluft. Ska gå relativt snabbt att montera. <!--emo&:hmm:-->
<!--endemo-->
<!--endemo-->
[b]Joel Ohlsson[/b]
Honda Civic Type R -05 | Night Hawk Black, Ditec
status: <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Avställd<!--colorc--></span><!--/colorc-->
\[EMAIL=joelohlsson@hotmail.com\]Klicka här för att skicka E-post till mig\[/EMAIL\]
status: <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Avställd<!--colorc--></span><!--/colorc-->
\[EMAIL=joelohlsson@hotmail.com\]Klicka här för att skicka E-post till mig\[/EMAIL\]
JAg kan fixa ett åt dig genom AKR-Performance.
575EUR Med frakt hem till dörren kan jag fixa. Ca:5200:- beroende på valutan.
http://www.akr-performance.nl
575EUR Med frakt hem till dörren kan jag fixa. Ca:5200:- beroende på valutan.
http://www.akr-performance.nl
Erik Rådström
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
Hey! Låter ju faktikst bra! Men vilket system är det då? samt kan du även fixa ett luftfilter samtidigt? tänkte typ på Injen, inte kalluft.
hur ser då betalningen ut vid affär? osv. lite info vore intressant:D
Passar både cat-back och luftfilter utan några modifieringar?
Tack på förhand:D
hur ser då betalningen ut vid affär? osv. lite info vore intressant:D
Passar både cat-back och luftfilter utan några modifieringar?
Tack på förhand:D
[b]Joel Ohlsson[/b]
Det är både GT300 Och G200 du kan välja på jag har samma pris på bägge.
Injen luftfiltret får jag höra med honom på innan. ´
Betalning och allt funkar så att du får använda min rabatt helt enkelt, jag brukar förskottsbetala men det finns säkert pay-pal om du vill använda det. Jag frågar om pris på avgas och luftfilter så mejlar jag dig.
Injen luftfiltret får jag höra med honom på innan. ´
Betalning och allt funkar så att du får använda min rabatt helt enkelt, jag brukar förskottsbetala men det finns säkert pay-pal om du vill använda det. Jag frågar om pris på avgas och luftfilter så mejlar jag dig.
Erik Rådström
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
Vore ju schyst om du kolla upp det och maila. Jag kan köpa när som helst. Pengarna finns.
men ett säkert sätt att betala ska det ju vara för båda parter. Fick erfarenhet av detta förra veckan då min kompis blev blåst. Inget kul:(
Men som sagt jag väntar på ett trevligt mail:D
Tnx man!
Men som sagt jag väntar på ett trevligt mail:D
Tnx man!
[b]Joel Ohlsson[/b]