ABS-sensor Prelude 92
Min ABS-sensor höger bak har packat ihop, så nu lyser ABS-lampan så fort jag kommer över 10 km/h.
Undrar om det möjligtvis är någon här som har en begagnad?
Har letat land och rike runt efter en 3:e-parts del, men det är istortsett omöjligt. En ny kostar 2100 utan moms på Honda i FBG, helt galet!
Eller så kanske det är någon här som vet någon site i Europa som handlar med reservdelar, både begagnade och nya.
Bilen är en Prelude 92 2.0i.
Undrar om det möjligtvis är någon här som har en begagnad?
Har letat land och rike runt efter en 3:e-parts del, men det är istortsett omöjligt. En ny kostar 2100 utan moms på Honda i FBG, helt galet!
Eller så kanske det är någon här som vet någon site i Europa som handlar med reservdelar, både begagnade och nya.
Bilen är en Prelude 92 2.0i.
Patric Andersson
Hejsan! Så du är också en glad ägare till Prelude. Jag har samma problem som dig faktiskt fast för mig är det vänster bak.
Kollade med Rosenholtz o med vår rabatt så kostar delen ca 2400 inkl moms. Det är inte billigt men vad ska man göra? Mitt problem är ju att mitt 4WS system får sig en knäpp med då sensorn är intergrerad i 4WS systemet. :wallbash: Så bilen är lite ostabil just nu. :whistling:
Lycka till med ditt sökande, får jag reda på ngt hör jag av mig, du kan väl göra detsamma?
Kollade med Rosenholtz o med vår rabatt så kostar delen ca 2400 inkl moms. Det är inte billigt men vad ska man göra? Mitt problem är ju att mitt 4WS system får sig en knäpp med då sensorn är intergrerad i 4WS systemet. :wallbash: Så bilen är lite ostabil just nu. :whistling:
Lycka till med ditt sökande, får jag reda på ngt hör jag av mig, du kan väl göra detsamma?
Andreas Dahm
[b]TEAM LUDER
HPC Östergötland[/b]
Honda Prelude 2.3 4WS
[i]Because Japanese cars are so much better![/i]
[b]TEAM LUDER
HPC Östergötland[/b]
Honda Prelude 2.3 4WS
[i]Because Japanese cars are so much better![/i]
Jag har en höger bak, helt ny i kartong!
Ska sitta i en 2.3:a så du får kolla om det är samma.
Part nr 57470-SS0-951 (bäst du kollar så det verkligen är höger bak när du ändå håller på)
Säljes för 1600 ink frakt moms tull o bästa prisetkompis
mvh Thomas
(för er som undrar så skulle denna sitta på min gamla prelude men köparen hade redan en hel reservdelsbil så han prutade bort den i köpet.)
Ska sitta i en 2.3:a så du får kolla om det är samma.
Part nr 57470-SS0-951 (bäst du kollar så det verkligen är höger bak när du ändå håller på)
Säljes för 1600 ink frakt moms tull o bästa prisetkompis
mvh Thomas
(för er som undrar så skulle denna sitta på min gamla prelude men köparen hade redan en hel reservdelsbil så han prutade bort den i köpet.)
<a href='http://www.dnstrading.se/' target='_blank'>http://www.dnstrading.se/</a>
Thomas Lomvall
Ängelholm
Thomas Lomvall
Ängelholm
Ska kolla upp det. är kanske inte helt omöjligt att den kan passa.
Jo jag har kollat upp via databoxen, vilken givare det är som felar. Man vill ju inte byta fel givare när dom kostar som dom gör...
Är det samma part nr. så kan du anse den såld.
Jo jag har kollat upp via databoxen, vilken givare det är som felar. Man vill ju inte byta fel givare när dom kostar som dom gör...
Är det samma part nr. så kan du anse den såld.
Patric Andersson
gå in på http://www.fbt.se och skriv honda abs sensor du hittar där till din bil. har sett många.
BaShaR aL-GaiLaNi
Vti-R B20 Turbo är klar 551whp/546 NM
CTR-05
0704487400
Vti-R B20 Turbo är klar 551whp/546 NM
CTR-05
0704487400