Sökes: HELA instrumentpanelen
-
Defeatist
- Bil: Honda Civic Type R
- Namn: Christoffer Strömberg
Tjabba!
Jag leter alltså efter hela panelen/panelerna d.v.s allt från höger till vänster sida, jag har ledsnat lite på att se dom sågningar som gjorts i förra ägarens ägo och skulle vilja reparera skadan så att säga och dessvärre så betyder det att jag behöver byta ut panelen fram, någon som har det liggandes?
//Lilleman
Jag leter alltså efter hela panelen/panelerna d.v.s allt från höger till vänster sida, jag har ledsnat lite på att se dom sågningar som gjorts i förra ägarens ägo och skulle vilja reparera skadan så att säga och dessvärre så betyder det att jag behöver byta ut panelen fram, någon som har det liggandes?
//Lilleman
Captain Howdy - We must all go through a rite of passage, and it must be physical, it must be painful, and it must leave a mark.
-
Defeatist
ahaha sorry var nog lite trött när jag skrev detta det ska vara till en type r 2002 (EP3)
Captain Howdy - We must all go through a rite of passage, and it must be physical, it must be painful, and it must leave a mark.
-
anno
- Namn: Andreas Norberg
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 10 times
Har du bild på vad som borrats? Exakt vilka paneler behöver du? Jag har ev. en hel instrumentbräda dock tror jag det finns spricka ovanför instrumenteringen? Ska kolla.
Honda Insight ZE1 K20A2 2000
Honda Civic Tourer FK3 N16A1 2015
Honda Accord CB7 F22A3 1991
Mini Cooper SE F56 2024
Mini Cooper SE F56 2024
-
Defeatist
har ingen bild just nu men jag kan försöka fixa det senare idag, men om jag ska försöka förklara så är det sågat vid det lilla facket ovanför handskfacket samt precis under mugghållaren på vänstersida om ratten, jag saknar dessutom en lucka som ska sitta under mugghållaren på vänster sida om ratten ner mot golvet så att säga.
-
anno
- Namn: Andreas Norberg
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 10 times
Oj, det var inte lite hål! Jag har instrumentbräda men tyvärr en liten spricka ovanför instrumenteringen. Bild kommer. Kan även ha luckan under?
Honda Insight ZE1 K20A2 2000
Mini Cooper SE F56 2024
Mini Cooper SE F56 2024
-
Defeatist
det borde nog inte vara några problem
ser nog garanterat snyggare ut än vad det gör nu
och om det bara är en spricka så ska det nog gå att reparera 
Hahah ja nä det är inga direkta små hål, vet inte riktigt varför man gör så men det har väl lite med Fast & Furious kulturen att göra kan jag tänka mig
Hahah ja nä det är inga direkta små hål, vet inte riktigt varför man gör så men det har väl lite med Fast & Furious kulturen att göra kan jag tänka mig