List för sidoruta

Ispoon
Bil: Civic Type R -05
Namn: Gillar bilar

Hej! Min förardörr på min Civic type R ep3 - 05 gick inte att öppna, så jag och en kompis tog ner dörrsidan och konstaterade att en vajer har gått av och självklart vart dekorlisten som sitter alldeles där rutan går upp veckad..

går runt & stör mig som tusan på det där nu, är det någon som vet vart man kan få tag på en ny dekorlist + en vajer för dörrmekanismen från insidan? Just nu behöver jag trycka ner vindrutan och öppna dörren utifrån när jag ska kliva ur.

Svar uppskattas, la denna tråden här pga att jag inte visste vart jag skulle skapa den!

Ha de :)
Accord23isr
Bil: EP3 Type R
Namn: Janne
Been thanked: 2 times

Ispoon skrev:Hej! Min förardörr på min Civic type R ep3 - 05 gick inte att öppna, så jag och en kompis tog ner dörrsidan och konstaterade att en vajer har gått av och självklart vart dekorlisten som sitter alldeles där rutan går upp veckad..

går runt & stör mig som tusan på det där nu, är det någon som vet vart man kan få tag på en ny dekorlist + en vajer för dörrmekanismen från insidan? Just nu behöver jag trycka ner vindrutan och öppna dörren utifrån när jag ska kliva ur.

Svar uppskattas, la denna tråden här pga att jag inte visste vart jag skulle skapa den!

Ha de :)
Lättast är väll att kolla nån skrotare på bildelsbasen.se.
Kan ju hända att det passar från vanliga civicen till type r, om du har haft av sidorna så ser du om det är likadant, antagligen vet nån här också om det passar.
Skriv svar