Världens bästa bil genom tiderna

Här lägger vi upp bilder & filmer, dock EJ eftersnack!
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
YASH
Kontakt:

Världens bästa bil genom tiderna! :P

Nya Nissan GTR
0-100
2,8sek med rätt mkt lyx

http://www.expressen.se/motor/1.2616984 ... an-ferrari
Only M Matters
SAUD
Bil: CTR-2016
Namn: Saud Omerovic

YASH skrev:Världens bästa bil genom tiderna! :P

Nya Nissan GTR
0-100
2,8sek med rätt mkt lyx

http://www.expressen.se/motor/1.2616984 ... an-ferrari

Helt klart,överlägset mest bil för pengarna! Såg nu i höstas några stycken riktigt grymma GTR på Nurburgring,går som fan...

Vad har du för någon bil nu Yash? Det var länge sen vi treffades på bana,hur är det med Junior och Semir?
Saud Omerovic
Kontakt:

Tjena Saud, ja det var verkligen länge sen. Har inte haft nån direkt bil för bankörning eller racing senaste tiden. :roll:
Jag åker en BWM 525iA M-Sport E39 för tillfället, har prioriterat cashen på annat senaste tiden. Honda har inget som lockar mig längre heller i sitt utbud. :( men åker jag nåt kul nästa sommar så lär vi ses nånstans :P
Har du hittat din drömbil än? :D
Only M Matters
SAUD
Bil: CTR-2016
Namn: Saud Omerovic

YASH skrev:Tjena Saud, ja det var verkligen länge sen. Har inte haft nån direkt bil för bankörning eller racing senaste tiden. :roll:
Jag åker en BWM 525iA M-Sport E39 för tillfället, har prioriterat cashen på annat senaste tiden. Honda har inget som lockar mig längre heller i sitt utbud. :( men åker jag nåt kul nästa sommar så lär vi ses nånstans :P
Har du hittat din drömbil än? :D
Jag är ute efter en tvåsitsig bil denna vinter,det står mellan dessa bilar: Porsche Cayman S,Nissan 370z och BMW Z4 från 2010 och framåt. Hjärtat säger ta Porsche,hjärnan Nissan och ålder säger ta BMW :wink: ,vi får se vad det blir?

CTR FN2 behåller jag naturligtvis som familjebil den släpper jag inte är super nöjd med den... Hälsa Junior,Semir och naturligtvis Hamed och förhoppningsvis ses vi nästa år någonstans på bana i Sverige om inget annat du får spara lite pengar och hänga med till Nurburgring det är upplevelse som heter duga om man älskar att köra bana och det vet jag att du gör det :wink: ...
Saud Omerovic