{BÅGEN} skrev:<!--quoteo(post=554832:date=2 Jul 2009, 21:31:44:name=MichA)--><div class='quotetop'>QUOTE(MichA 4 2 Jul 2009, 21:31:44) <a href="index.php?act=findpost&pid=554832"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec--><!--quoteo(post=554015:date=26 Jun 2009, 17:01:18:name={BÅGEN})--><div class='quotetop'>QUOTE({BÅGEN} 4 26 Jun 2009, 17:01:18) <a href="index.php?act=findpost&pid=554015"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Har sett den IRL och vissa saker kunde man gjort bättre men helt klart bland dom fetare i svea.
okay vad hade du gjort bättre som inte jag gjort bra då?
rätt så nyfiken faktistk
// MichA
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Ja asså de handlar igentligen inte om vad jag hade gjort bättre utan de mesta har ju med den personliga smaken att göra.
Så man kan ju säga...............vad hade jag gjort annorlunda men kanske inte bättre
Men för att du fråga de så.....
Mina personliga åsikter..
1. Regg plåten bak hade jag inte rört, tycker de ser konstigt ut. Du har gjort de bra men de ser naket ut typ..
2. Singel torkare eller? är 80tal, kan funka på golf2 o merca men inte annars.
3. spoon replika vingens passform var väl sådär... Du som verkar vara händig med sådant kan väl fixa de.

4. Du har flockat alldeles för mycket linjerna har försvunnit. De är för mycket bara. Hoppas du lyckas hålla de rent.

5. Den stora rpm mätaren MÅSTE BORT.... 90tal...
6. SÅ fet bil som det ändå är så tycker jag du skall skaffa fetare stolar. iafall sparco Rev eller Evo
7. Sätt till baka mittkonsol, vxlspaks konsol och handbroms konsol.. Som du har/hade de så ser de "inte klart" ut.
8. vad jag ser på bilderna så verkar ditt vänstra vent hål vara sönder eller skall de vara så?? Fixa

9. Fälgarna.... Nja.... Näää jag gillar inte polerad kant.
Ja de var de jag kom ihåg..
Men som för mig och många andra så är den väl aldrig klar eller??

så de kommer säkert äöndras en hel del.
Alla tycker ju inte likadant och jag säger nu inte att jag har en as fin bil för de har jag inte.
För övrigt så e den FET.
Färgen - FET
Blandningen mellan orange och grönt - FETT
Kofångaren fram - FET
Thats just my 2 cents....

<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Riktigt nöjd med ditt svar faktiskt, o de r som du säger smaken är som baken, delad.. singeltorkar o varvräknaren är mest för "racestukets"
sen Spoon vingen, de är den sämsta skit ja köpt i hela mitt liv! jag har redan kapat o moddat o haft mig, finns inte mera material att ta på, så bättre än så blir de inte, så länge man inte slår skiten i backen o börjar om från början =)
men sen är de som du säger de är ett projekt som man aldrig slutar fräscha upp fixa till osv
vet att venthålet är paj, förra ägaren tyckte inte om bilen lika mycket som mig antar jag =)
men sOM SAGT riktigt roligt att du resonerade seriöst över vad du tyckte... annars brukar folk inte ha svar på tal
tack mannen
btw kul att du diggar den i övrigt =) // Micha