"The concept of shoehorning a massive V8 into an extremely heavy bodyshell with the structural rigidity of a potato is to act as a catalyst for global warming."
Senast redigerad av Ejan den 30 januari 2005, 15:39, redigerad totalt 1 gånger.
------------------------------------------
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
------------------------------------------
Kör numera Ford Fiesta ST´05
<!--QuoteBegin-Magyar+17 Mar 2005, 15:27:51--><div class='quotetop'>QUOTE(Magyar 4 17 Mar 2005, 15:27:51)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Ingen som vill ge sig på min? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... rybaby.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=114190"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
det är svårt när bilden är lite snett framifrån, vet att det finns folk som kan det med men om du tar en bild rakt från sidan i bra ljuse så ska du se att många fler kan hjälpa dig. (försök dock ta bilden med riktig digitalkamera och inte mobilen för ju sämre kvaliten är på bilderna destu svårare blir det)
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->Civic HB Esi 93<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Baden - CH
Ta bara något pimpigt som du själv gillar. Testa lite olika [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Kanske krom med ca 5-7 st smala ekrar. Sån där som buktar utåt. Hoppas du förstår vad jag menar.
Eller testa med såna som finns på den här bilden. (de har var inte så smala ekrar som jag menade, men här ser du hur de buktar utåt) Behöver du fler bilder?
Hittade dem på mobile.de så jag har inga bättre bilder tyvärr. Vill du så kanske du kan experimentera med dem fälgarna som du hittade. Försöka lacka dem i rött kanske...
<!--QuoteBegin-SnowGuy+15 Mar 2005, 21:56:55--><div class='quotetop'>QUOTE(SnowGuy 4 15 Mar 2005, 21:56:55)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->lekte lite med en bild på brukisen..
blev inge bra egentligen men modeken blev cool
<!--QuoteBegin-Magyar+17 Mar 2005, 15:27:51--><div class='quotetop'>QUOTE(Magyar 4 17 Mar 2005, 15:27:51)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Ingen som vill ge sig på min?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=114190"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
hade inge bättre för mig
Senast redigerad av Jimmy den 20 mars 2005, 13:33, redigerad totalt 1 gånger.
Tack Jimmy. Det där blev ju skitproffsigt gjort. Man kan knappt se att den är ps-ad. Förutom att den är sänkt för mycket. Som sagt, bra gjort och bra val av fälgar! Precis vad jag ville ha.
Gjorde ett försök men det ser inte så verklighetstroget ut för det fanns inga bra bilder på fälgen.
Tycker däremot färgen skär sig lite väl konstigt med bilen så hade jag varit dig hade jag nog tagit samma fälg fast i någon annan snyggare färg, gärna med någon typ av polerad kant.
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->Civic HB Esi 93<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Baden - CH