<!--QuoteBegin-Torre+13 Sep 2005, 07:03:03--><div class='quotetop'>QUOTE(Torre @ 13 Sep 2005, 07:03:03)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Tänk vad fet den kunde blivit om man behållit breddningen a'la DTM, och satsat på att få till en snygg början i fronten och ett snyggt avslut där bak. Hade han nöjt sig med det hade den ju vart tokfet. Något i den här stilen kunde det ju blivit då:
linus tror du att du står på någon guldpelare eller? det mesta du skriver är ju fan att klanka ner på andra. varför bry dej om att skriva om det ändå ska vara negativt. tycker du kan ta och skärpa dej och komma ner från din jävla pelare och bli som folk. fast det är väl kanske inne i skåne att känna sej allsmäktig.
vet inte riktigt vad du ser som ner klankande med denna tråd.
där står klart o tydligt att jag verkligen gillar hans bygg kunskaper
men att linjerna tyvär blev fel. att vi har olika smak är en sak
och tycker även att andra ska se denna skapelse som killen byggt..
du får gärna länka upp alla trådar där jag klankar ner på folk !!!
<!--QuoteBegin-xzbatt+19 Sep 2005, 21:41:07--><div class='quotetop'>QUOTE(xzbatt @ 19 Sep 2005, 21:41:07)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->linus tror du att du står på någon guldpelare eller? det mesta du skriver är ju fan att klanka ner på andra. varför bry dej om att skriva om det ändå ska vara negativt. tycker du kan ta och skärpa dej och komma ner från din jävla pelare och bli som folk. fast det är väl kanske inne i skåne att känna sej allsmäktig.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=190429"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jag tycker vi ska köra bunka-slagge på knutstorp den 1:e.
Skåningar mot norrlänningar (dvs, alla ovanför småland)
Är ju så mycket tjaffsande om oss skåningar nu ändå så det är lika bra att göra upp en gång för alla.
Senast redigerad av david-o den 20 september 2005, 14:29, redigerad totalt 1 gånger.
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->Civic HB Esi 93<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Baden - CH
jepps vi är riktiga översitare som bara är elaka och tillför verkligen ingenting för forumet/klubben...
(för att förtydliga för folk som nu tror att jag är elak eller pikar ngåon så skriver jag till " IRONI" "skojade" "haha" "kul" hoppas ingen tog illa vid sig)
<!--QuoteBegin-Linus_E+20 Sep 2005, 15:32:09--><div class='quotetop'>QUOTE(Linus_E @ 20 Sep 2005, 15:32:09)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->jepps vi är riktiga översitare som bara är elaka och tillför verkligen ingenting för forumet/klubben...<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Nej, nu har du fel!
Hade han bara satt på vita blinkers fram och slängt bort någon av vingarna så hade den varit riktigt fet! Inredningen kunde han ju förvisso ha bytt också när han ändå höll på.
/C
Kör: Civic 1.8 -07
+ en Gilera Nexus 500 till och från jobbet
personligen så gillade ja inte formerna och själva konveptet på trådens start bil.
MEN,ja blir sjukt jävla impad över att folk ens lägger ned så pass mycket tid och pengar på en bil för att skapa nått DU INTE HAR!!
bara hand arbetet på den karossen,och att dom korsar kaross linjer m,m m,m m,m ger en hum om hur mycket tid som förmodligen ligger på den karossen i byggtid.
bilen i fråga är i mina ögon en riktigt fet jävla skapelse....sen om den är snygg m,m i mina ögon är ovesäntligt..alla har vi ju lixom olika smaker!!
<!--QuoteBegin-hondapower+14 Jan 2006, 19:47:53--><div class='quotetop'>QUOTE(hondapower @ 14 Jan 2006, 19:47:53)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->personligen så gillade ja inte formerna och själva konveptet på trådens start bil.
MEN,ja blir sjukt jävla impad över att folk ens lägger ned så pass mycket tid och pengar på en bil för att skapa nått DU INTE HAR!!
bara hand arbetet på den karossen,och att dom korsar kaross linjer m,m m,m m,m ger en hum om hur mycket tid som förmodligen ligger på den karossen i byggtid.
bilen i fråga är i mina ögon en riktigt fet jävla skapelse....sen om den är snygg m,m i mina ögon är ovesäntligt..alla har vi ju lixom olika smaker!!
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=230570"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
håller med dig till 100%.
Kör -Accord Type-R -99
Körde:
-Civic Type-R -05
-Integra Type- DC5 -02
-Civic VTi -98
-Civic Type-R -05
-Accord Type-R-99
-Civic VTi hb -92
-Civic Lsi hb -95
--I once had an Audi S3...sold it after a DC5 Integra Type R ate me for breakfast--