Vågar man?
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
-
Jimmy
- Bil: Civic EG
- Namn: Jimmy Eriksson
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
vart ska du beställa bälten ifrån?
se till å inte få fejk bältena
se till å inte få fejk bältena
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
- Joakim Olsson
- Bil: S2000
- Namn: Joakim Olsson
Problemet med en sån här grej är väl att det blir lite av en kompromiss.
Det blir inte racing, och det blir inte cleant, utan något mittemellan.... vilket iaf jag personligen inte gillar.
Det är dock din bil, så om du gillar det så är det ju bara att sätta igång
Det blir inte racing, och det blir inte cleant, utan något mittemellan.... vilket iaf jag personligen inte gillar.
Det är dock din bil, så om du gillar det så är det ju bara att sätta igång
som någon tidigare har skrivit, gör det gröna med vinyl, då kan du lätt återställa om du senare skulle tröttna eller om det skulle kännas helt fel.
Vinyl borde gå att få pålagt i dom flesta lite större städer, det är väldigt vanligt på tex taxibilar och liknande.
Vinyl borde gå att få pålagt i dom flesta lite större städer, det är väldigt vanligt på tex taxibilar och liknande.
Kristian, Hondalös.
Dom röda speglarna på porschen såg ju grymt ut, men det är nog bara för att bilen ser så mycket sportigare ut än CTR. CTR ser mer ut som en minibuss, därför tycker jag inte dom gör sig bra i dem färgerna utan ska vara en färgad clear. Hel vit med bronze fälgar eller svarta fälgar och en tunn röd kant.
Stefan Karlsson
- Chrille79

- Bil: CH1
- Namn: Christian Roskjaer
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 24 times
Kollade med min polare nu. Vill du få det bra å snyggt så lär det kosta mer å klä det än att lacka det tyvärr. Special film å grejer måste man ha tyvärr.
Gammal räv...
jag tycker att det är snyggt så som du redan har det....man kanske kan diskutera om du behöver byta fälgar eller inte.
Däremot behöver du lacka om backspeglarna från Milano-rött till en lite mer neonröd!!! om du vill ha racingkänslan på bilen dvs.
P.S Vad har du i motorn?
Däremot behöver du lacka om backspeglarna från Milano-rött till en lite mer neonröd!!! om du vill ha racingkänslan på bilen dvs.
P.S Vad har du i motorn?
<!--fonto:Courier New--><span style="font-family:Courier New"><!--/fonto--><!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Jag hjälper gärna till med CAD - ProE och SW<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
Adis Avdic
Adis Avdic
-
Masaru
- Bil: Integra DC5R
- Namn: Alessandro Kuric
@ crille: ok ja jag väntade mig nått sånt svar ^^ får ta o göra på d hederliga sättet då.
@ badis: nee racingstuket blir ju kvar med de röda speglarna, men bara en hel del ljusare på varianten ^^ fixar jag på en kvart med slippappret i handen
EDIT. Vanlig hederlig K20:a fast ännu oskuld.
@ badis: nee racingstuket blir ju kvar med de röda speglarna, men bara en hel del ljusare på varianten ^^ fixar jag på en kvart med slippappret i handen
Senast redigerad av Masaru den 26 mars 2008, 20:00, redigerad totalt 1 gånger.
Ja men då så....Ta hellre oskulden av K20:an istället för att tapetsera om bilen. Ser ju hur bra ut som helst-så som du har den nu, kan tänka mig att varenda lokala Volvo-raggare är svartsjuk på dej - då du kammar hem stadens unga tjejerMasaru skrev:@ crille: ok ja jag väntade mig nått sånt svar ^^ får ta o göra på d hederliga sättet då.
<!--fonto:Courier New--><span style="font-family:Courier New"><!--/fonto--><!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Jag hjälper gärna till med CAD - ProE och SW<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
Adis Avdic
Adis Avdic
-
Masaru
- Bil: Integra DC5R
- Namn: Alessandro Kuric
Ja ta oskuld gör jag i höst. Har verkligen inte orken att börja experimentera under huven just nu. HAHAHA, roligaste jag hört, nee e ute högst en kvart i veckan med bilen så d blir svårt ^^ skojjig tanke i vilket fall 
Synd att den går så illa bara
:owned2:
<a href="http://www.garaget.org/?car=30319" target="_blank">CRX VT-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->2022cc<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->D<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->T<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->M<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> S<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->q<!--colorc--></span><!--/colorc-->u<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->a<!--colorc--></span><!--/colorc-->d<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->D<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->T<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->M<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> S<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->q<!--colorc--></span><!--/colorc-->u<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->a<!--colorc--></span><!--/colorc-->d<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
- NippleN
- Bil: Civic EE9
- Namn: Lukas Gullberg
Min drar ju din så som de ser ut i dagens lägeFlygare skrev:Synd att den går så illa bara:owned2:
Diggar din bil, men dom röda speglarna e nånting jag tycka va skit fult i början men gillar de lite mer för varje gång man ser de!
Lukas Gullberg
0732-022675
Civic EE9R -91
Civic EK3 -96
Civic SL5 -83
0732-022675
Civic EE9R -91
Civic EK3 -96
Civic SL5 -83