Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
atr:en saboterad
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
kom ut till bilen idag o vad ser man, jo, idioter som har försökt ta vingen på atr:en vilket har medfört att hela bagageluckan e helt sönder, böjt plåten, repat lacken, vingen sedan e förstörd, antagligen försökt dra sönder skiten med kofot, sen all lack runt om bagageluckan e sönder efter deras kofot...blir så JÄVLA (ursäkta) förbannad på sånna idioter, dö ska dom fan göra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EDIT: BILDER
ursäkta kvaliteten, tagen med mobilen på kvällen men jag tror ni ser det rätt bra ändå
[attachment=6515:attachment][attachment=6516:attachment][attachment=6517:attachm
ent]
[attachment=6518:attachment][attachment=6519:attachment]
EDIT: BILDER
ursäkta kvaliteten, tagen med mobilen på kvällen men jag tror ni ser det rätt bra ändå
[attachment=6515:attachment][attachment=6516:attachment][attachment=6517:attachm
ent]
[attachment=6518:attachment][attachment=6519:attachment]
Senast redigerad av XAZer den 10 april 2005, 13:00, redigerad totalt 1 gånger.
<span style='color:black'>[ erik pönni ]
[ Honda Accord 2.0 -91 ]</span>
-
Vtec_Lambo
- Bil: CR-V PHEV 2024
- Namn: Mathias Beijer
Vilka svin, lider med dig....
Honda CR-V PHEV
- *PAPPOUS*
- Bil: Civic EK20
- Namn: Christian Kutsudakis
AAAAA blir så jävla förbannad när jag läser sånt här.
Vet ifan vad jag skulle ta mig till om någon skulle göra så på min bil.
Lider med dig som fan.
Vet ifan vad jag skulle ta mig till om någon skulle göra så på min bil.
Lider med dig som fan.
Honda Civic EK4 -00
N/A is the shit!
All motor K20
"knock ::knock: whos there? your rods muthafuckaaa"
N/A is the shit!
All motor K20
"knock ::knock: whos there? your rods muthafuckaaa"
-
Jimmy
- Bil: Civic EG
- Namn: Jimmy Eriksson
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
å nån tyckte tinitus va för mycket för nån som hade gjort inbrott i den där saaben, folk som är så där talanglös ska fan inte leva, stenas till döds vore kanon
lider med dig
lider med dig
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
man blev så förbannad, hade man sett dom inatt göra det så hade man fått tag i ett järnrör eller dylikt o spöat skiten ur dom...gaah, hata sabotörer, hata hata hata
lider med dig!
Danel Kirch (Åkersberga)
<!--coloro:#C0C0C0--><span style="color:#C0C0C0"><!--/coloro-->Medlem #1805<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<a href="http://www.flashguru.se" target="_blank">Flashguru</a>
Honda Civic Coupè -95 SÅLD
Alla vill ha en Honda men inte alla som kan hantera en
<!--coloro:#C0C0C0--><span style="color:#C0C0C0"><!--/coloro-->Medlem #1805<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<a href="http://www.flashguru.se" target="_blank">Flashguru</a>
Honda Civic Coupè -95 SÅLD
Alla vill ha en Honda men inte alla som kan hantera en
Näää fy faan alltså... Du har verkligen haft otur!! Jävla idioter! Hoppas d löser sig med förskringen å så. Ny vinge kostar typ 6.000:- + lackningen! Vart rädd att det ska hända på min bil.. hmm.. vad kan man göra för å hindra det?!!
<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->----Tommy Johansson-----<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:purple--><span style="color:purple"><!--/coloro-->-------Accord Tourer-------<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:purple--><span style="color:purple"><!--/coloro-->----------Civic ESi-----------<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:purple--><span style="color:purple"><!--/coloro-->-------Accord Tourer-------<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:purple--><span style="color:purple"><!--/coloro-->----------Civic ESi-----------<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--QuoteBegin-TommyESi+10 Apr 2005, 11:53:52--><div class='quotetop'>QUOTE(TommyESi @ 10 Apr 2005, 11:53:52)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Näää fy faan alltså... Du har verkligen haft otur!! Jävla idioter! Hoppas d löser sig med förskringen å så. Ny vinge kostar typ 6.000:- + lackningen! Vart rädd att det ska hända på min bil.. hmm.. vad kan man göra för å hindra det?!!
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=124995"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
fixa ett larm så att när larmet drar igång så skickar den ut 20 000 volt i karossen [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
tror självrisken ligger på 2000-3000 eller nått, men så tråkigt när det händer, nu kommer jag definitivt inte ha ute den mer i år! att folk inte har nått bättre för sig o att dom inte kan tänka "hm...tänk om jag hade haft en bil o nån hade gjort så mot min, hur hade jag reagerat då?" mendet verkar som det enda dom tänker på e "fan den vingen vill jag ha" eller " det e ju hans bil som jag stör mig på för att den e snyggare än min, den sabbar vi"....suck e det enda man kan säga....
kmr bilder snart på hur det ser ut...
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=124995"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
fixa ett larm så att när larmet drar igång så skickar den ut 20 000 volt i karossen [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
tror självrisken ligger på 2000-3000 eller nått, men så tråkigt när det händer, nu kommer jag definitivt inte ha ute den mer i år! att folk inte har nått bättre för sig o att dom inte kan tänka "hm...tänk om jag hade haft en bil o nån hade gjort så mot min, hur hade jag reagerat då?" mendet verkar som det enda dom tänker på e "fan den vingen vill jag ha" eller " det e ju hans bil som jag stör mig på för att den e snyggare än min, den sabbar vi"....suck e det enda man kan säga....
kmr bilder snart på hur det ser ut...
-
TriXiE77
- Bil: Bilbytarkungen
- Namn: Mikael Fröjdfeldt
usch va trist å se.... [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... #>/sad.gif[/img]
220 fungerar ju knappst... vingen är ju i plast/gummi sist jag kolla.. :/
men ett larm som har nån sensor i bagageluckan? larmet måste ju vara riktigt kass om man kan stå med kofot å bända utan att larmet går...
220 fungerar ju knappst... vingen är ju i plast/gummi sist jag kolla.. :/
men ett larm som har nån sensor i bagageluckan? larmet måste ju vara riktigt kass om man kan stå med kofot å bända utan att larmet går...
073-9034221
Medlemnr: 595
The "trixiewatch" - no of hondas owned: 80
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7
Fan vad man blir lack på sådan skit, har med varit skitorolig för vingen men än sitter den kvar och om två veckor får jag mitt garage. Då kommer man äntligen få ha bilen i fred.
Lider hårt med dig mannen
Lider hårt med dig mannen
Stefan Hedenfeldt
stefan@hondaklubben.com
I dag är första dagen på resten av ditt liv.......kom ihåg det!
stefan@hondaklubben.com
I dag är första dagen på resten av ditt liv.......kom ihåg det!
-
fredrik

- Bil: S2000
- Namn: Fredrik Hellström
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 19 times
fyfan vad tråkigt .(
Hur tänker människor egentligen ?
och tror dom inte att man kommer att känna igen en ATRvinge på en Volvo ? Dumskallar [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... #>/sad.gif[/img]
Hur tänker människor egentligen ?
och tror dom inte att man kommer att känna igen en ATRvinge på en Volvo ? Dumskallar [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... #>/sad.gif[/img]
Fredrik Hellström
0709 80 80 35
Honda S2000 AP1 '00
0709 80 80 35
Honda S2000 AP1 '00
<!--QuoteBegin-RaggE_C+11 Apr 2005, 18:46:50--><div class='quotetop'>QUOTE(RaggE_C @ 11 Apr 2005, 18:46:50)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->ställ inte bilen på wetterlin och inte utmed hjalmarrörsgatan heller,
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=125714"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
ne, lärt mig det nu, kmr ha den inlåst hos morsan tills jag får garage....
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=125714"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
ne, lärt mig det nu, kmr ha den inlåst hos morsan tills jag får garage....
Asså fyfan, finns inte mycket som jag irriterar mig på som folk som förstör/stjäl andras egendom. Jag hatar det så jefla mycket... Lider verkligen med dig!
Har fått skaffa garage av enbart denna anledning, KAN inte ha min bil på parkeringen utanför huset, snittar säkert 1 inbrott i månaden och mkt mer förstörelse på den parkeringen =/
Har fått skaffa garage av enbart denna anledning, KAN inte ha min bil på parkeringen utanför huset, snittar säkert 1 inbrott i månaden och mkt mer förstörelse på den parkeringen =/
Björn Nilsson #1483
Nu Honda Integra Type-R
Tidigare Volvo 745 -87, Pontiac Firebird V8 -89.
Nu Honda Integra Type-R
Tidigare Volvo 745 -87, Pontiac Firebird V8 -89.
-
Jay-c
- Bil: Civic EJ9 -96
- Namn: Johannes Carlsson
man får skaffa övervakningskamera å gå i medborgargarde så dom kan få va dom förtjänar [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... anting.gif[/img]
ibland förstår man varför mord sker...
ibland förstår man varför mord sker...
kör:
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
- Aker
- Bil: Honda NSX 3.0
- Namn: Fredrik Aker
- Kontakt:
Jag blir skit [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... anting.gif[/img] när jag hör sånt, tur att man inte ser när dom gör det för då skulle man bli åtala och i värstafall få fängelse för det man skulle göra med tjuvarna.
Lider med dig.
Lider med dig.
Honda is the shit....not the actual shit but the essencs in shit!
<!--QuoteBegin-RaggE_C+11 Apr 2005, 21:48:34--><div class='quotetop'>QUOTE(RaggE_C @ 11 Apr 2005, 21:48:34)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->beklagar, allt som inte e fastlåst försvinner på wetterlin, inte ensa saker som sitter fast får va kvar, hehe
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=125812"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
du vet inte vilka idioter de kan vara eller?
för valtons bil va fan inte ens rörd o den stod bredvid min
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=125812"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
du vet inte vilka idioter de kan vara eller?
för valtons bil va fan inte ens rörd o den stod bredvid min
Senast redigerad av XAZer den 12 april 2005, 17:02, redigerad totalt 1 gånger.
fattar Inte hur dom vågar göra sånt med HONDA
Rafy ManZur
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Södertälje Bilverkstad
Aukt. Honda Service
Aukt. Ditec Center Södertälje<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><a href="http://www.sodertaljebilverkstad.se" target="_blank">www.sodertaljebilverkstad.se</a><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Södertälje Bilverkstad
Aukt. Honda Service
Aukt. Ditec Center Södertälje<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><a href="http://www.sodertaljebilverkstad.se" target="_blank">www.sodertaljebilverkstad.se</a><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->