köpt vti
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Köpte en vti för nån vecka sen å tänkte bara släng upp lite bilder på den.
Har satt dit japs å nya bak lycktor.
Innan ni säger något så ska kjolarna bytas å fälgar, den ska även lakeras om m.m. men detta kommer hända under vintern så för köra med den i det skick den är i =(.
Har satt dit japs å nya bak lycktor.
Innan ni säger något så ska kjolarna bytas å fälgar, den ska även lakeras om m.m. men detta kommer hända under vintern så för köra med den i det skick den är i =(.
Senast redigerad av mr cheezy den 23 augusti 2005, 18:23, redigerad totalt 1 gånger.
Robin Pettersson
Tidigare
s2k -03
ek-96 Vinterbil
Civic VT
EG6 +Turbo
Tidigare
s2k -03
ek-96 Vinterbil
Civic VT
EG6 +Turbo
fin bil.,., å lycka till i vinter [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
Tomas karlsson
Tjena köptes bilen ifrån Skövde?
Only M Matters
<!--QuoteBegin-Larsen+23 Aug 2005, 17:26:45--><div class='quotetop'>QUOTE(Larsen @ 23 Aug 2005, 17:26:45)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->va det den som va på blocket billigt för ett tag sedan ifrån örebro??
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=179789"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Ne köpte den i oskarshamn
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=179789"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Ne köpte den i oskarshamn
Robin Pettersson
Tidigare
s2k -03
ek-96 Vinterbil
Civic VT
EG6 +Turbo
Tidigare
s2k -03
ek-96 Vinterbil
Civic VT
EG6 +Turbo
<!--QuoteBegin-Steffo+23 Aug 2005, 17:27:30--><div class='quotetop'>QUOTE(Steffo @ 23 Aug 2005, 17:27:30)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Kul. Jag gillar den färgen skarpt. Ska du slänga på mina gamla fälgar eller?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=179790"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Skickde med dom när jag sålde min andra bil. =( men de höjde ju värdet på den..
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=179790"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Skickde med dom när jag sålde min andra bil. =( men de höjde ju värdet på den..
Robin Pettersson
Tidigare
s2k -03
ek-96 Vinterbil
Civic VT
EG6 +Turbo
Tidigare
s2k -03
ek-96 Vinterbil
Civic VT
EG6 +Turbo
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Skicka kjolarna och bakspoilern så blir den kanon. fick du med nya fönsterlister eller ska du hosta upp 1500kr st som de kostar? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... unsure.gif[/img]
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)