Ctr tribute

Här lägger vi upp bilder & filmer, dock EJ eftersnack!
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
wriid
Namn: Johnny Åkerlind

Jag går ju i tankarna om att sälja min lilla minibuss och det känns väl lite si sådär... I alla fall så sprang jag på denna lilla tribute som en kille i england gjort till sin bil. Kan ju säga att jag blir nästan lite ledsen av tanken att sälja pärlan när jag ser denna. <!--emo&:crybaby:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crybaby.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->

<a href='http://anthony.flyingfishsoft.com/FarewellCTR.wmv' target='_blank'>Filmklipp</a>
[b]Medlem #1535[/b]
Björn_Ctr

Fick fan ont i magen av sorg =)
Björn Hammarqvist
Honda Civic Type- R -03 **såld**
Volvo 945 GL SE -92
Medlem #1048
Little Elk
Namn: Fredrik Edin

Jag vet hur det känns. <!--emo&:(-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<!--endemo--> Sålde min för en så där tre veckor sen å jag undrar va fan jag gjorde nu så där i efterhand... Men å andra sidan så loosa jag inte mer än 8 lakan. Har dock vinterdäck kvar som skall säljas så då blir det vell bara en 4 lakan. <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Ordförande

Nuvarande bil: Civic Type R -02
Tidigare bil: Civic Type R -04
Användarvisningsbild
eko
Bil: ITR DC2
Namn: Ekrem Coskun

hahaha folk som inte är intresserade av bilar, eller tjejer som inte har en susning om bilar hade tyckt detta va så super patetiskt o bara garvat en upp i nyllet om man hade gjort en sånhär fiilm

men vi som älskar våra bilar vi förstår
TRÖTT PÅ FRAMHJULSDRIFT!!!!!!
micke_011

hehe lite nördigt men med fin känsla. jag gillar klippen med super-8-flimmer.. ska man tippa på att det är en kille som gjort det?
//banned//
Aerodynamic
Bil: Speedster
Namn: Per Axblom
Been thanked: 1 time

Men varför ska du då sälja bilen om det är så jobbigt?
Mvh, Per
Per Axblom / Lotus Type 116 K24 powered.
wriid
Namn: Johnny Åkerlind

<!--QuoteBegin-Aerodynamic+4 May 2006, 11:10:12--><div class='quotetop'>QUOTE(Aerodynamic @ 4 May 2006, 11:10:12)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Men varför ska du då sälja bilen om det är så jobbigt?
Mvh, Per
[right][snapback]279334[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Har lite annat som kokar faktiskt... Ska köpa en lägenhet t.ex.
Sen så är jag sugen på en cab eller delsol targa...
Tänkte köpa en bil som man cashar istället så man har massor med pengar att lägga på trim istället för lån och så...
Men varje gång jag ser denna så säger jag till mig själv... det går inte <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->

kommer nog göra ont om jag säljer den. Eller vad säger du little Elk? hur känndes det att lämna nycklarna och se någon annan åka Din bil?
Nu förstår jag mAbZ, varför han köpte en till ctr <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
[b]Medlem #1535[/b]
Nicke
Kontakt:

Jag sålde min CTR 03:a i höstas och hade tänkt köpa någon billig vinterbil. Gick inte mer än några veckor förrän jag hade köpt en CTR 02 med vinterdäck <!--emo&:oops:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/oops.gif[/img]<!--endemo-->
Nicklas Carlsson
Accord Type S Tourer -07
Little Elk
Namn: Fredrik Edin

Det kändes bra endå att lämna ifrån sig bilen. <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo--> Var inte någe konstigt med det. Men under provturen vi va ute på. Fy fan för att få skräck! <!--emo&:drive1:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/drive1.gif[/img]<!--endemo-->
Han körde samma väg som jag kört säkert 100 gånger. Men när man sitter brevid då någon gasar på så e man itne nådig. Speciellt då man inte känner han så mycket. <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo--> Men att han som köpte bilen åkte iväg med den när det var klart var inte så farligt. Kändes (i den situationen) riktigt bra. Har snackat med han som köpte bilen nåra gånger å så. Sen att han kom från Luleå e ju lite bra så det blir lite mindre CTR i storstan <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
Ordförande

Nuvarande bil: Civic Type R -02
Tidigare bil: Civic Type R -04
Skriv svar