Hakasuka GTR
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
- c0k3
- Bil: Honda Jazz-04
- Namn: Marcus Claesson
en gammal skyline mums <!--emo&:wub:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wub.gif[/img]<!--endemo-->
<a href='http://video.google.com/videoplay?docid ... 87&pl=true' target='_blank'>Hakasuka GTR Skyline</a>
<a href='http://video.google.com/videoplay?docid ... 87&pl=true' target='_blank'>Hakasuka GTR Skyline</a>
<!--QuoteBegin-Wagon R ( jonas hallquist )+30 Jun 2006, 07:51:21--><div class='quotetop'>QUOTE(Wagon R ( jonas hallquist ) @ 30 Jun 2006, 07:51:21)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Hmm...WONDERFUL SOUND!!!
[right][snapback]303033[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
You can say that again! <!--emo&:shock1:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/shock1.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]303033[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
You can say that again! <!--emo&:shock1:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/shock1.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
Keith Shearer
90 teg
90 teg
- smacke
- Bil: NSX
- Namn: MarcusMaehlum
- Kontakt:
har varit uppe innan men lika imponerande för det... <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
om jag minns rätt så skrevs de i förra tråden att de skulle bygga om Fuji racebanan å filmade därför detta som en sista körning på gamla sträckningen.. <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
om jag minns rätt så skrevs de i förra tråden att de skulle bygga om Fuji racebanan å filmade därför detta som en sista körning på gamla sträckningen.. <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
SMacke #364
- Steffo

- Bil: Pilot EX-L 2016
- Namn: Stefan Blixt
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 10 times
Jag satt och flinade med knottrer på armarna hela filmen! <!--emo&:shock1:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/shock1.gif[/img]<!--endemo-->
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Honda Pilot EX-L AWD 2016
gah, hur kan den låta sådär?!
Honda FN2 CW -10
Honda FK2 -07 -INBYTT-
Honda EG6 -92 -SÅLD-
Honda EE8 -91 -STULEN-
Daniel Hölbling, Bålsta
Honda FK2 -07 -INBYTT-
Honda EG6 -92 -SÅLD-
Honda EE8 -91 -STULEN-
Daniel Hölbling, Bålsta
RC anka: avsaknaden av ljuddämpning i form av luftfilter för insugsluft är ett av de bidragande orsakerna... <!--emo&:whistling:-->
<!--endemo-->
Fick lite gåshus när jag lyssnade på den där motorbromsningen efter rakan i början av filmen.
Fick lite gåshus när jag lyssnade på den där motorbromsningen efter rakan i början av filmen.
<span style='color:blue'>[b]Santeri[/b] Korhonen</span>
[b]BMW is the shit...[/b]
[b]BMW is the shit...[/b]