<!--QuoteBegin-Asse+10 Oct 2006, 18:25:20--><div class='quotetop'>QUOTE(Asse 4 10 Oct 2006, 18:25:20)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Sjukt snygga bilder!
Fick ett väldigt sug efter att köpa en ordentlig digitalkamera nu <!--emo&:)-->

<!--endemo-->
[right][snapback]337116[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Tackar och Bugar
Det har jag hört många gånger sen när de skaffar klagar dem som fan att de ej får tillbilderna för att dom bara köper kameran för att det är system och är bra. men dom kan ej alla inställningar osv <!--emo&:P-->

<!--endemo--> tar tid inget man gör på 2 månader.
Så du tänker efter lite =). vill du sattsa på foto stick o köp då äre lätt värt =)
men vill du ej spendera antal 1000 timmer till foto osv så köp en sån här Lång Zoom kamera. funkar i stort sätt lika =)
<!--QuoteBegin-Mr_x+10 Oct 2006, 20:31:17--><div class='quotetop'>QUOTE(Mr_x 4 10 Oct 2006, 20:31:17)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Grymt snygga bilder. jag har också 350D men får inte till sånna färgglada och skarpa bilder. gör du om dem i photoshop sen eller? vad hade du för inställingar på den flower house? bara nyfiken.
/Robban
[right][snapback]337169[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Tackar
FLowerhouse är i stort sätt original.
Regel nummer ett läge M är det enda som gäller. sens täller man in färgmättnat kontrast färgton gamma bländare slutare exponering osv.
Adda mig på msn
griffin@westaroze.se så kanske vi kan hjälpa varandra =)
More Than A Hero. A Legend
[b]Fotograf[/b]. <span style='color:blue'>www.Westaroze.se</span> | www.vsc.nu
Vill du ha bilen fotad? Pma mig jag finns i Västerås.
<span style='color:red'>Fotar åt: SMF.VSC.ALS</span>
Vsc.Crew
Glenn Ivars