Mina nya Rims ;)
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Såå, då e de nya rimsen på 
Blev snyggt, ska bara få ner den lite till på backen, och på me vingen och fronten som är på lack just nu, orkade inte tvätta bilen då ja har feber.
Men fler bilder kommer när ja har tvättat, i helgen åker nog coiloverserna på! Obs, bilen är väldigt väldigt smutsig..
Ända ja tycker är lite synd på dessa, är att den röda kanten är inte längst ut på fälgen, utan lite längre in, så på lite avsånd så ser det ut som om att
gummit kommer ända ner till den röda kanten, och att fälgen slutar där, men men, det blev hett iaf enligt mig.

MVH
Blev snyggt, ska bara få ner den lite till på backen, och på me vingen och fronten som är på lack just nu, orkade inte tvätta bilen då ja har feber.
Men fler bilder kommer när ja har tvättat, i helgen åker nog coiloverserna på! Obs, bilen är väldigt väldigt smutsig..
Ända ja tycker är lite synd på dessa, är att den röda kanten är inte längst ut på fälgen, utan lite längre in, så på lite avsånd så ser det ut som om att
gummit kommer ända ner till den röda kanten, och att fälgen slutar där, men men, det blev hett iaf enligt mig.

MVH
http://www.fotoi.se
-
Ahremark
- Bil: R8 V10 Plus & Avalanche Z71
- Namn: Daniel Ahremark
Skitsnygga fälgar istvan =) bra val!
Daniel Ahremark #1503
Audi R8 V10 Plus -14
Ferrari 458 Italia -10
BMW M3 E92 DKG -08
6 st BMW M3 E92 Manuell -08
BMW M3 E46 SMGII -03
2st Avalanche Z71 (6" Pro Comp lifted) -07
Corvette C6 -06
Mustang GT -06
3 st Civic Type-R -02/03
2 st CRX VT -91
Audi R8 V10 Plus -14
Ferrari 458 Italia -10
BMW M3 E92 DKG -08
6 st BMW M3 E92 Manuell -08
BMW M3 E46 SMGII -03
2st Avalanche Z71 (6" Pro Comp lifted) -07
Corvette C6 -06
Mustang GT -06
3 st Civic Type-R -02/03
2 st CRX VT -91
Mycke snyggt ! :thumbup:
0738-23 15 65
Malmö
<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->SODERVIDINGE.SE<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->
<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto-->K20 iS tHe SHiT!
Civic EG6 K20 <!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Civic EP3 Type-R-02
Civic Eg6 B20-92
-//- Turbo
Yamaha R6-01
CRX B16 Vtec-91
CRX D16-90 Turbo
-//- N/A
CRX D16-89 (Show no go!)
0738-23 15 65
Malmö
<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->SODERVIDINGE.SE<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->
<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto-->K20 iS tHe SHiT!
Civic EG6 K20 <!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Civic EP3 Type-R-02
Civic Eg6 B20-92
-//- Turbo
Yamaha R6-01
CRX B16 Vtec-91
CRX D16-90 Turbo
-//- N/A
CRX D16-89 (Show no go!)
Tack alla!
Martin, enda PS med den är sänkt ljuset lite då bilden blev lite för ljus, höjt kontrasten ytterst lite, samt minskat storleken då naturligtvis!
Jag sänker i stort sett alltid ljuset lite samt höjjer kontrasten lite, alltså det är väldigt lite, typ -5/100 i ljus, och +3-4/100 i kontrast!
Det gör att bilderna ser lite fräschare ut tycker jag, alla fotografer redigerar sina RAW bilder i efterhand..
edit: å naturligtvis la jag in den ramen runt bilden samt tog bort reg nummret..
Krollan, ja e nog dum, men ja förstår inte riktigt va du menar
MVH
Martin, enda PS med den är sänkt ljuset lite då bilden blev lite för ljus, höjt kontrasten ytterst lite, samt minskat storleken då naturligtvis!
Jag sänker i stort sett alltid ljuset lite samt höjjer kontrasten lite, alltså det är väldigt lite, typ -5/100 i ljus, och +3-4/100 i kontrast!
Det gör att bilderna ser lite fräschare ut tycker jag, alla fotografer redigerar sina RAW bilder i efterhand..
edit: å naturligtvis la jag in den ramen runt bilden samt tog bort reg nummret..
Krollan, ja e nog dum, men ja förstår inte riktigt va du menar
MVH
Senast redigerad av Istvan den 15 mars 2007, 16:07, redigerad totalt 1 gånger.
Det är lugnt, det gör vi andra inte heller.stiivN skrev:<!--quoteo(post=384538:date=15 Mar 2007, 16:01:41:name=Istvan)--><div class='quotetop'>CITERA(Istvan 4 15 Mar 2007, 16:01:41) [snapback]384538[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Krollan, ja e nog dum, men ja förstår inte riktigt va du menar
MVH
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Word
Riktigt läckra fälgar, passade bra på bilen.
076 799 25 11
ALIVE.SE
Bahnwaffe
ALIVE.SE
Bahnwaffe
Ser riktigt bra ut Istvan! Hoppas vi ses IRL snart då! :boxing:
[b][u]Oscar Henze[/u][/b]
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->[i]CTR-05.....*..<!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->Kompressor<!--colorc--></span><!--/colorc-->..*[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->[i]Volvo 940GL - 91 (Vinter kärran)[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->[i]CTR-05.....*..<!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->Kompressor<!--colorc--></span><!--/colorc-->..*[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->[i]Volvo 940GL - 91 (Vinter kärran)[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
- Steffo

- Bil: Pilot EX-L 2016
- Namn: Stefan Blixt
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 10 times
Wow!
Jag är en trägen motståndare till svarta fälgar, men med röd kant på en silvrig CTR var det riktigt brutalt!
Min röda hade dock sett trist ut med dessa på enligt mig själv.
Jag är en trägen motståndare till svarta fälgar, men med röd kant på en silvrig CTR var det riktigt brutalt!
Min röda hade dock sett trist ut med dessa på enligt mig själv.
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Det där såg fint ut.
<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->R32<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro--> - tills vidare<!--colorc--></span><!--/colorc-->
www.toloweb.se
www.toloweb.se
riktigt snygga fälgar. bilen vart riktigt fräch
ibrahim georges
örebro
Snart en ep3 till :-)) bil nr 55 eller nått
Corolla kombi 03 brukis
Civic eg4 vit 92 såld
integra dc5 cw 02:a såld
ctr -04 såld
ctr -04 såld
crx v-tech -91 såld
corolla -92 såld
civic vti -92 såld
civic vti -97 såld
örebro
Snart en ep3 till :-)) bil nr 55 eller nått
Corolla kombi 03 brukis
Civic eg4 vit 92 såld
integra dc5 cw 02:a såld
ctr -04 såld
ctr -04 såld
crx v-tech -91 såld
corolla -92 såld
civic vti -92 såld
civic vti -97 såld
jag hade kunnat göra de, men tycker synd om istvan som kommer bli så sugen så att han slänger ut pengar på det med 
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
riktigt snyggt
:thumbup:
:thumbup:
Johan Grönberg
Överladdning är bara en kompensation för flödesmisstag
Överladdning är bara en kompensation för flödesmisstag
Tackar alla 
Här kommer lite fler bilder, va ute i tvätta bilen ikväll ändå, blev rastlös..

Denna blev kass, fick ta fotot från 40m avstånd då ja inte hade nåt riktigt stativ..

Slänger upp en bild på Pirros S2000 med

MVH
Här kommer lite fler bilder, va ute i tvätta bilen ikväll ändå, blev rastlös..

Denna blev kass, fick ta fotot från 40m avstånd då ja inte hade nåt riktigt stativ..

Slänger upp en bild på Pirros S2000 med

MVH
nä men se där..Mycket fina bilder på en underbar bil! Fota min kärra nångång? :worthy:
MVH
MVH
[b][u]Oscar Henze[/u][/b]
Odjy, tack, klart ja kan göra, om vdu kommer på nån banträff eller så så är det bara att hojta till 
Wriid, att lacka om den är tyvärr inget val i dagsläget ändå, tycker den ser bra ut som den gör!
MVH
István
Wriid, att lacka om den är tyvärr inget val i dagsläget ändå, tycker den ser bra ut som den gör!
MVH
István
Det var inte meningen att du skulle lacka om bilen heller... Tänkte mest att det var någon som ville se hur fälgarna skulle sitta på en ctr med annan färg.Istvan skrev:Odjy, tack, klart ja kan göra, om vdu kommer på nån banträff eller så så är det bara att hojta till
MVH
István
Jag kan ta bort dem om du vill?
Jag tycker också att din bil är fin som den är
[b]Medlem #1535[/b]
- Mordiiax
- Bil: Civic -15
- Namn: Johan Mähler
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 30 times
- Kontakt:
Skulle inte ha något emot dom där fälgarna på min bil! Mycket snygga! Grattis eller vad man ska säga 
Honda Civic Tourer -15
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
Wriid, haha, nä ja mena inte så, klart du inte ska ta bort de, bara sa 
Ja va ju till å med ute lite idag, men blev inget bra, va kasst väder, ska va sol för att få fina bilder..
Men ville iaf ta bilder på den när den är lite ren och dagsljus..

(säger det nu till alla, ja gillar att fota, å ja fotar mkt, fotar inte för att visa upp min bil eller så, utan fotar för det "konstnärliga" och vill gärna ha lite
ris och ros så att säga, så att inte folk blir arga på mig om ja lägger upp mkt bilder sen när säsongen drar igång
)
MVH
Ja va ju till å med ute lite idag, men blev inget bra, va kasst väder, ska va sol för att få fina bilder..
Men ville iaf ta bilder på den när den är lite ren och dagsljus..

(säger det nu till alla, ja gillar att fota, å ja fotar mkt, fotar inte för att visa upp min bil eller så, utan fotar för det "konstnärliga" och vill gärna ha lite
ris och ros så att säga, så att inte folk blir arga på mig om ja lägger upp mkt bilder sen när säsongen drar igång
MVH