Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
EK minimeet
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Jaa alltså vi tyckte då att vi kunde oxå på skoj göra en sånhär topic...det finns ju oxå EK;n i finland så vi gjorde ett gott försök.
Ingen av oss vart nåt vidare fotograf,men nåt blev det ju i allafall. :thumbup:

Ingen av oss vart nåt vidare fotograf,men nåt blev det ju i allafall. :thumbup:

Conny Lundström
[b]<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro--><!--fonto:Courier--><span style="font-family:Courier"><!--/fonto-->[i]"EK-T"[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b]
[b][i]<!--fonto:Courier--><span style="font-family:Courier"><!--/fonto--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->~FunctionOverForm~<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->[/i][/b]
[b]<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro--><!--fonto:Courier--><span style="font-family:Courier"><!--/fonto-->[i]"EK-T"[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b]
[b][i]<!--fonto:Courier--><span style="font-family:Courier"><!--/fonto--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->~FunctionOverForm~<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->[/i][/b]
-
Jimmy
- Bil: Civic EG
- Namn: Jimmy Eriksson
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
fett som fan
conny du får väll haka på matte över till sverige så vi kan ta en rejäl jäkla fotosession =)
matte när var det du skulle ha vägarna förbi?
Mvh Jimmy
conny du får väll haka på matte över till sverige så vi kan ta en rejäl jäkla fotosession =)
matte när var det du skulle ha vägarna förbi?
Mvh Jimmy
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
Blev ju helt lyckade bilder Conny :thumbup:
Synd bara att dom nu är ihop komprimerade. Fårse om nån utav mina bilder blev tillräckligt bra så man vågar lägga upp nån. Även ett STORT tack till dig igen Conny för tack för hjälpen med moteringen av däcken på mina slipstreams och hjulvinkel inställningen, o även såklart för en trevlig kväll o photosession. De här gör vi om på nytt igen!
Haha ja Jimmy de skulle ju för najs för att va sant
Fårse om man hinner kika förbi nångång mellan 7-20 augusti isåfall.
RobbanT Joda visst finns de en hel del fräscha, men om vi säger såhär mer sönder tunade hondor änn JDM/Clean style. :blink2:
Haha ja Jimmy de skulle ju för najs för att va sant
RobbanT Joda visst finns de en hel del fräscha, men om vi säger såhär mer sönder tunade hondor änn JDM/Clean style. :blink2:
Mattias "Racke" Rahkolin
Nu: Seat Leon FR 1.8T -05
EX: Civic EK4 VTI - 00
EX: Civic EJ2/Coupe - 95
Nu: Seat Leon FR 1.8T -05
EX: Civic EK4 VTI - 00
EX: Civic EJ2/Coupe - 95
De vart så lite Matsu!
japp vi måste göra om detta nog igen.
Sku nog gärna komma över till sverige och träffa lite av er svenskar oxå...sku va helt skoj!
Jag tog några bilder till idag...

Sku nog gärna komma över till sverige och träffa lite av er svenskar oxå...sku va helt skoj!
Jag tog några bilder till idag...

Senast redigerad av VTiLundi den 23 juli 2007, 18:22, redigerad totalt 1 gånger.
Conny Lundström
Sjyst bilder alltså! :thumbup:
När kommer ek9 baklysen?
edit: såg att du bodde i Ekenäs, va där nu i veckan på jobb.
tis-fre. Synd att man inte kunde få syn på din!
När kommer ek9 baklysen?
edit: såg att du bodde i Ekenäs, va där nu i veckan på jobb.
Senast redigerad av Gladen den 22 juli 2007, 20:14, redigerad totalt 1 gånger.
076 799 25 11
ALIVE.SE
Bahnwaffe
ALIVE.SE
Bahnwaffe
-
Andreas79
- Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
- Namn: Andreas Jönsson
Ser najs ut!
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
- oskar

- Bil: Crx 1.6i-VT på Steroider
- Namn: Oskar Johansson
- Has thanked: 145 times
- Been thanked: 54 times
Den svarta var najs men hur mycket camber har du bak? hehe
Jag hade inte ens kommit ut från tomten med en så låg bil.
mvh
Jag hade inte ens kommit ut från tomten med en så låg bil.
mvh
Oskar Johansson
Vice ordförande Hondaklubben
*0733-124451*
Honda Accord Type R 2002
CRX 1.6-i VT 1991
Civic 1.8i 1989
Hondaklubben Kungälv medlem #936
0733-124451
Kinnekulle 1:02:73
Gelleråsen 1:21:38
Anderstorp 2:01:xx snigelfart jag vet....
Vice ordförande Hondaklubben
*0733-124451*
Honda Accord Type R 2002
CRX 1.6-i VT 1991
Civic 1.8i 1989
Hondaklubben Kungälv medlem #936
0733-124451
Kinnekulle 1:02:73
Gelleråsen 1:21:38
Anderstorp 2:01:xx snigelfart jag vet....
Funkar mina sista bilder nu?
Jag vet inte...blev nåt strul...dom syntes inte på jobbet på datorn...?
Jag vet inte...blev nåt strul...dom syntes inte på jobbet på datorn...?
Conny Lundström
-
Jimmy
- Bil: Civic EG
- Namn: Jimmy Eriksson
- Kontakt:
funkar här
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.RubNScrape.com
www.RubNScrape.com