Nu var det ett tag sen man uppdaterade, kanske ska informera vad som händer med den.
Efter att ja rev ut allt, tog väck all asfaltmatta så märkte vi att de va ju ganska mycket mer ! =/ reservhjulsbaljan hade en 8-9 hål, sen så hålen bakom förar och passagerare va ju sjukt stora, sen vid hjulhuset vid passagerar sidan så va de genomrostat, en väldigt hemsk historia.
har absolut inte gått snabbt framåt med bilen vilket stör mej sjukt mycke, min skola, UVS, har ett jävla tjaffs om ekonomin, då det håller på me ett ägar byte, som har hållt på sen maj förra året..
vi har en cadillac som håller på att preppas för lack, bara en svets (!) och självklart går den före. men de går framåt nu iallafall, reservhjulsbaljan är klar och golvet håller jag på med, får slösa mina raster då och då för att de ska hända nått, men den ska förhoppningsvis bli klar nästa vecka!
Och nu så har jag hittat ett par fälgar med, ska bara se så att dom passar o et'n e rätt, sen får vi se
Ofan, glömde en annan sak me, när vi testade bilen innan ja köpte den så hörde vi ett klonkande ljud från vänster bak, så trodde de va hjullagret, men tar väck o tittar så ser man att Krängningshämnar uppfästningen har rostat sönder !
Men ska få ifrån den från skolan nu, så får fixa rosten som prio nummer ett !