Video med min körning från Nurburgring förra helgen
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
-
SAUD
- Bil: CTR-2016
- Namn: Saud Omerovic
Halloj allihopa!
Var på Nurburgring från 19-24 september med en kompis till mig och det var helt underbart,väldigt bra väder i stort sätt varje dag och framförallt väldigt lite bilar det var,mycket mindre än förra året.
Här kommer en video med en Norsk snubbe som sitter jämte och hjälper mig att hitta ideal spåret(han har kört över 1000 varv och kört rally) är otroligt glad att jag stötte på honom,fick väldigt mycket hjälp av han med att hitta runt på ett snabbt och smidigt sätt. Det är min andra av sex varv med honom.
Har kört 20 varv men orkade med att spela in bara tre filmer,orkade inte ta fram kamera varje gång man passerar bommarna,sista dagen hade jag inte ens kamera då hade min kompis i hans Porsche Carrera S.
Mitt snabbaste varvet satte jag på söndag förmiddag med 8.57min hela lördag jag har legat på strax över 9min. Var väldigt glad för tiden med framförallt var jag super nöjd med min FN2 den funkade klockrent och den var hur bra som helst i alla avseenden enda problemet som jag hade det var med mina bromsskivor som vibrerade rätt så mycket vid hårda inbromsningar redan dag 2, men det satte inte stop för mig jag fortsatte att ge järnet
Saud Omerovic
Civic Type R - 2016
Civic 1.6 - 2014
-
SAUD
Försöker länka youtube filmen men det funkar ej,vet ej varför?
Jag länkar civinfo hemsida där har jag oxå postat så på det viset det kan se....
http://www.civinfo.com/forum/type-r/843 ... 012-a.html
Saud Omerovic
Civic Type R - 2016
Civic 1.6 - 2014
-
SAUD
Fast kompisen har en ruskigt kompetent bil han är tyvärr inte lika bra att ratta bil som migblom_ skrev:Coolt värre:)
Hur fort gick porshen runt då?
Saud Omerovic
Civic Type R - 2016
Civic 1.6 - 2014