det måste va ett skämt?
bara motorn borde ju vara värd över 100k beggad?
210hk på 1,6 liter och 10000rpm är jäkligt mycket på en d-serie
jävligt billigt om det skulle stämma
Johan Grönberg
Överladdning är bara en kompensation för flödesmisstag
det måste va ett skämt?
Men JG, det är ju kromat grenrör?
Effekten på vissa bilar har en tendens att stiga när tidigare ägare har gjort alla mods..
Förresten, vad är H4 för kammar?
Prelude Si 2.0 -89
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->
medlem nr 1132<!--colorc--></span><!--/colorc-->
bilen på den länken bumi skickade har väll en d-serie motor under huven tycker jag det set ut som på bilden, det måste vara ett jevla jobb att bygga om toppen för vtec :wacko:
Johan Grönberg
Överladdning är bara en kompensation för flödesmisstag
det måste va ett skämt?
Men JG, det är ju kromat grenrör?
Effekten på vissa bilar har en tendens att stiga när tidigare ägare har gjort alla mods..
Förresten, vad är H4 för kammar?
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
fan måste va rätt törstig oxå me en tomgång på 10000rpm
har försökt få killen att inse att han har 125hk och inte 160, men han säger bara att "dom på honda" sagt att det är 160hk.. han säger att den drar saab 9-3 2.0 turbo 0-200.. hmmm..
edit: om saaben stod parkerad vet jag inte..
Senast redigerad av Featherweight den 6 december 2007, 19:38, redigerad totalt 1 gånger.
har försökt få killen att inse att han har 125hk och inte 160, men han säger bara att "dom på honda" sagt att det är 160hk.. han säger att den drar saab 9-3 2.0 turbo 0-200.. hmmm..
edit: om saaben stod parkerad vet jag inte..
undrar hur motorn mår om han inte gjort nått me den utan bara hällt i e85 direkt,d e väll inte bra för motorn,eller?
Sådana annonser är bluff rakt igenom. Jag ringde på en billig Accord Coupe i tyskland -05 för 10000 euro. Han sa att han jobbade med att resa runt och hade inte tid med bilen. Han hade importerat den ifrån usa till belgien och nu stod den någon annan stans.
Jag skulle betala in en handpenning på bilen för att sedan hämta den.
Då sa jag att jag vill först se på bilen innan jag ens lämnar några cash. Då bad han att få återkomma för han skulle tänka på det, då han va tvungen att flyga tillbaks till staden där bilen var i.
<!--quoteo--><div class='quotetop'>CITERA</div><div class='quotemain'><!--quotec-->hehe gillar att motorblocket å v-lådan e slittage delar<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
är inte blocket på en ATR att betrakta som en slitage-del:P?