Försäkringsärende

ENBART för motorrelaterade topics
ironm
Kontakt:

<!--QuoteBegin-Krister+25 Jan 2007, 17:04:35--><div class='quotetop'>QUOTE(Krister 4 25 Jan 2007, 17:04:35)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Min erfarenhet är att försäkringsbolaget defakto inte försöker luras utan de kan helt enkelt inte bilar. De försökte samma sak med mig men då gjorde jag de uppmärksammade på priserna på en vtec och det slutade med att de lagade bilen för 43.000:- istället.
[right][snapback]369174[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

typ samma sak för mig..
Försäkringsmannen försökte stå på sig lite, då bad jag honom ge mig ett exempel på en VTEC för de summor dom erbjöd mig.. Han bad att få återkomma, en vecka senare fick jag ett brev att dom skulle laga bilen <!--emo&:D-->Bild<!--endemo-->

Edit: Kom på att jag även bad en kille här på forumet som importerade bilar på den tiden ställa upp att bekräfta summorna jag gav till värderingsmannen, vet dock inte om det blev så att han ringde till honom.. Men gav värderingsmannen ett par exempel på blocket med..
Senast redigerad av ironm den 26 januari 2007, 15:47, redigerad totalt 1 gånger.
<span style='color:blue'>_____________________________</span>
[b]<span style='color:red'>Henrik Jonsson #999</span>[/b]
<span style='color:green'>[i]HPC Team Solna[/i]</span>
[b]<span style='color:darkblue'>Honda CRX VT -91</span>[/b]
<span style='color:blue'>_____________________________</span>

[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:yellow'>"Liverpool came here with 4000 man and ran. AIK-Stockholm came with 500 and fought" (Sparta Prag fans 1993)</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för dom stora cojones mellan benen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för jag är VIP bakom scenen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för era döttrar vill ha mig...</span></span>[/b]
CRXStoffe

<!--QuoteBegin-Beck+25 Jan 2007, 22:09:33--><div class='quotetop'>QUOTE(Beck @ 25 Jan 2007, 22:09:33)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Du kan alltid gå på linjen att du vill ha en likvärdig bil istället för pengar.
[right][snapback]369293[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Gjorde jag, men det hjälpte inte.....Fick en annons hemskickad på en "likvärdig" bil men ändå ville dom inte ge priset som den kostade.....
------------------------
Christopher Nilsson
dalibor
Bil: Del sol vti civic vti
Namn: Dalibor Brajkovic

säg att dom får fixa denna till dig

www.blocket.se/vi/10700180.htm?ca=15_s
Kör
volvo s40 t5 -06
honda del sol vti -93

Gamla bilar
honda civic vti eg9 -92