Alla Del Sol Ägare!!

ENBART för motorrelaterade topics
Elvis_EG2
Namn: Elvis

jag säger inget så låter ja det vara osagt!
Elvis

Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-

Driving :Honda civic type R CW FN2
Elvis_EG2

för de andra verkar akr jävligt sega på svara ppå deras mail.. mailade typ förra veckan i tisdes, men har fortfarande inte fått nått svar.. ?
Elvis

adio
Bil: Del Sol
Namn: Erik Rådström

Flygare skrev:Adio jag orkar inte med dina påhopp . Det är ju inte så konstigt att du är föga omtyckt här på hpc för du brusar upp så fort ingen tycker som du . Agerar som en besserwisser i många fall. Uppmuntrar folk att göra försäkrings bedrägeri i någon tråd såg jag ,ja listan är lång. Sen ska vi inte snacka om pm som skickas till en för att man skrivit en viss sak i en viss tråd. Handlar hela ditt liv om att ha rätt & sista ordet på hpc. ?? No offense Get a life !

back to topic:

Tycker fortfarande att vill man köpa något billigare så är det upp till var och en att köpa var vill. JAG ANSER att man lika bra kan köpa den på Honda ( malmö) i mitt fall. Eftersom den du visaar på akr kostar några hundra mindre. Då tycker jag det är vettigare att köpa där malkolm länka vilket var mycket mycket billigare.

Sen att du säger att AKR inte är din sponosor trots att det står med stor bokstäver i din signatur att du hade dem som sponsor är ju skratt retande.
Ska vi börja snacka skit så kan ska ju inte du yttra dig eftersom du satt på MSN och skrev till mig och snackade skit om Scotte när du skulle bygga motor om vilken idiot han var för han skulle ha betalt. Du skulle minsan börja bygga Honda motorer du också så skulle du visa Scotte mm...... Vem fick lämna iväg bilen tillslut iaf? Till vilken person?
Snacka inte en massa skit när du inte har rent mjöl i påsen själv! Folk här tycker nog lika mycket om dig som om mig då....jag bryr mig inte jag har ett liv utanför HPC och bilen är inte hela mitt liv.

Sen så kan du ju visa mig vart jag skriver att AKR inte är min sponsor?? Jag skrev precis i förra inlägget att de är det! Det är du som är skrattretande.
Om du vill gynna Honda, varför köpte du din motor i USA och även andra delar? Hycklare.
Erik Rådström

SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
boltis
Kontakt:

Jag är i vilket fall tacksam för alla tips som kan innebära att jag sparar en och annan krona. Sen att det inte gäller mig i detta fallet är sin sak. Hade det däremot gällt t.ex. vita framblinkers till min galant eller något annat jag hade haft nytta av så hade jag varit väldigt tacksam för ett sånt här tips. Sen skiter jag ärligt i om jag gynnar min lokala handlare eller inte.
Saab 9-5 Kombi 2.3t -2003
Vector + Pilotpaket

http://www.boltis.se
adio

Honda skrev:för de andra verkar akr jävligt sega på svara ppå deras mail.. mailade typ förra veckan i tisdes, men har fortfarande inte fått nått svar.. ?
De har jätte mycket att göra och prioriterar att få iväg beställningar innan jul. Ska säga till honom så ska du få svar. Skickar du från en hotmail adress så kan det raderas av spamfilter om du har otur.
Erik Rådström

SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
Elvis_EG2

jo det är de ja gjorde ja.. fan måste skicka ett till då, det var för en rätt kraftig beställning
Elvis

Flygare
Kontakt:

Tråkigt att du inte kan hålla dig till sanningen adio.

SPONSORER

AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Skylt & Dekor

*LOL*
<a href="http://www.garaget.org/?car=30319" target="_blank">CRX VT-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->2022cc<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>

<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->

<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->D<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->T<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->M<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> S<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->q<!--colorc--></span><!--/colorc-->u<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->a<!--colorc--></span><!--/colorc-->d<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
Elvis_EG2

adio skrev:<!--quoteo(post=452524:date=20 Dec 2007, 21:05:20:name=Flygare)--><div class='quotetop'>CITERA(Flygare 4 20 Dec 2007, 21:05:20) [snapback]452524[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->
Sen så kan du ju visa mig vart jag skriver att AKR <!--sizeo:5--><span style="font-size:18pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->inte<!--sizec--></span><!--/sizec--> är min sponsor?? Jag skrev precis i förra inlägget att de är det! Det är du som är skrattretande.
Om du vill gynna Honda, varför köpte du din motor i USA och även andra delar? Hycklare.

hehe läs igen daniel :)
Elvis

Flygare
Kontakt:

Blää orkar inte pajkastning.
<a href="http://www.garaget.org/?car=30319" target="_blank">CRX VT-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->2022cc<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>

<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->

<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->D<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->T<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->M<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> S<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->q<!--colorc--></span><!--/colorc-->u<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->a<!--colorc--></span><!--/colorc-->d<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
Flygare
Kontakt:

Tråden har uppenbarligen spårat ur...

Clabbe
Bil: RD9
Namn: Клабе Бюрстром
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

PM från den arga lilla killen känner jag igen.. :D
Благодаря мутра!
Kristian

Nu tar vi och lugnar oss lite. Pajkastning gör ingen glad eller får något uträttat.

Däremot så tycker jag att det postas lite väl mycke trådar som är rena reklamtrådar för AKR från dej adio, Eftersom dom inte är samarbetspartners och du uppenbarligen har egna ekonomiska intressen i att göra reklam för dom så kan vi väll komma överens om att det här var den sista.
Kristian, Hondalös.
adio

Hej Kristian.

Jag vet inte vart du får dina uppgifter ifrån men detta stämmer inte, jag har postat två trådar angående AKR denna och en till där jag hade ert tillstånd och berättade för medlemmarna att vi får 10% rabatt där. Hur kan du få det till att jag postat många reklamtrådar?
Sen har jag absolut inget ekonomiskt intresse i detta företag, jag är inte lika girig som många andra utan jag vill bara hjälpa andra att få bra priser.
Du borde inte uttala dig om saker du inte har en aning om, detta kallas förtal om du inte kan komma med fakta om att jag får någon som helst ekonomisk vinning i detta.
Som jag sagt tidigare så vet även Fredrik Aker om att det aldrig funnits någon ekonomisk uppgörelse för att ragga kunder så kolla även med honom.

Vad jag vet så finns det ingen regel som säger att man inte får tipsa om billigare produkter på detta forum så jag kommer inte sluta hjälpa personer som söker grejer, och det vinner jag inget på själv mer än att vara hjälpsam.
Jag kan låta bli att lägga upp trådar som denna i fortsättningen om ni vill det men jag kommer inte sluta rekomendera i andra trådar, jag har även rekomenderat personer till andra sidor men det har ni säkert inte tänkt på?

Se över era regler om ni vill ändra på detta, för det är inte bara jag som rekomenderar företag, vi har mängder av exempel där personer rekomenderar Welen mm, och de har ni inte sagt något om. Dessa namn förekommer oftare än AKR och de säger ni inget om?
Erik Rådström

SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
M Scotte
Namn: Martin Scotte
Has thanked: 4 times
Been thanked: 36 times
Kontakt:

Det som ser illa ut Adio är att du är sponsrad av AKR och även rekommenderar dem i trådar, sådant ses aldrig med blida ögon. Slutsatsen man drar är att du har någom form av kick-back på varje såld produkt till en Hpc-medlem. Oavsett om detta är sant eller inte, är det så det ser ut för läsare av trådar där sådan rekommendation förekommer.

Billiga produkter med likvärdig kvalitet välkomnas alltid, men när folk börjar ana oråd om huruvida personen är legitim eller inte, uppkommer alltid frågetecken.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
adio

Jag förstår det Martin, det är därför jag också hänvisar till Fredrik som har lika bra kontakt med dem som jag har och även han kan intyga att ingen ekonomik kompensation förekommer.
Har även rekomenderat företag i USA men då är många rädda för att man ska bli lurad och känner sig tryggare att handla från AKR eller Showoffimports t.ex som det också tipsas en massa om.
Erik Rådström

SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
Junior

Adio varför lägga ner tid på människor som inte vill ha hjälp?? Fattar inte att du orka kommentera varje person som skriver nåt dåligt på Akr, ( vad de nu heter)

Chilla lite..va var det för snack om att jag har ett liv utanför hpc.... Uppfattningen man för i tråden är du skulle kunna döda för akr ;)
NU: CTR Turbo

Bmw m3 3,2
Lancer Evo 2
Impreza sti 2003
Dc2 K20/k24
Crx Vt b18c Mfl..

Mvh Junior Shahin
adio

Vem har jag hjälpt som inte vill ha det? Enda ställena jag har tipsat är i köpes trådar (peroner som lägger ut att de behöver hjälp) och sedan i denna tråd. Annars har jag aldrig rekomenderat någon som inte vill det, de som inte är intresserade av denna tråd kan göra ett val om de vill läsa eller inte. Det handlar om en produkt, inte ett helt sortiment.

Ge ett exempel på vad jag har kommenterat som folk har pratat skit om AKR? Jag vet ganska mycket om dem eftersom jag pratar med Chris och därför kan jag svara när folk frågar något. Vet inte varför ni har hakat upp er på just AKR, jag rekomenderar dem mycket men även andra, sist rekomenderade jag Mooseman till en skrot.

junior, jag skulle inte dö för akr ;)
Erik Rådström

SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
Användarvisningsbild
Dani
Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
Namn: Daniel Gabriel
Has thanked: 7 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Jag menar inte att hänga på "Alla mot Adio" gänget här men jag har följt tråden och bara läst men med andras ögon så ser det ju inte bättre ut av att du försvarar dom så innerligt (för det gör du) och dessutom, när du hänger upp dig på varenda ord som någon skriver som oftast inte ens är värt att ägna en halv millisekund på, då blir det ännu mer uppenbart att du tar väldigt mkt åt dig åt lösprat som inte betyder någonting.

Andas, lugna ner dig och försök ha lite tålamod och ta inte allt som skrivs som en krigsförklaring mot dig. Detsamma gäller alla andra i denna tråden, mkt av detta skitsnack hade kunnat undvikits, visst är detta ett fritt forum och alla får skriva men ni gör fan blåvalar av plankton. Det är jul om några dagar, gå drick glögg och ät nåt julbord eller vad det nu är Svenskarna gör på sin jul och var glada. Tomten kommer ju snart :D
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
Kristian

jag hittade 3 trådar (inklusive denna) på mindre änn 5 minuers sökning... 3st är ett flertal i mina ögon...

Jag må inte skriva så mycke i offtopic men jag kollar i princip alla trådar på forumet så jag har full koll på var jag får mina uppgifter från.

sen angående att du inte har några ekonomiska intressen i akr är bara skitsnack.
för att "motbevisa" detta så gick jag in på wikipedia och skrev in ordet sponsor och fick detta svaret

"Sponsor kallas den, som ekonomiskt stöder en annan verksamhet utan att få någon särskild motprestation utöver reklam- och annat marknadsföringsvärde. Sponsorer är väldigt vanliga inom dagens idrottsrörelse men förekommer även inom kulturen och andra ideella verksamheter."
Kristian, Hondalös.
adio

Kristian vad är det för rubriker på de du hitta? Hittar bara två och det är de jag kommer ihåg. Sen kan du visa mig hur många uppslagsverk du vill så stämmer det fortfarande inte att jag har något ekonomiskt intresse i att göra reklam för dem här. Jag skiter i om de säljer en grej till mer än de jag köper. Du fattar tydligen inte eller så beror det på något annat, jag vill bara dela med mig av vad jag hittat bättre priser på så att fler kan dra nytta av det. Det är hela meningen med en klubb tycker jag men du tycker tydligen annorlunda. Vi ska hjälpa varandra så lite som möjligt om det inte är från en samarbetspartner som tar mer för sina produkter med vår rabatt än vad det kostar ordinarie där eller på andra ställen. Ni får väl ändra reglerna då så att man inte får rekommendera andra än de vi har avtal med. Varför säger ni att jag skyddar akr? Hittar inte en grej där jag tar dem i försvar om det är några klagomål. Jag svarar enbart på vad de frågar efter.
Erik Rådström

SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
Jimmy
Bil: Civic EG
Namn: Jimmy Eriksson
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Hahaha skön tråd Adio,
ska du skapa en ny så fort det dyker upp billiga del sol grejjer utomlands, då kommer du få det hektiskt i mellandagarna,
Senast redigerad av Jimmy den 22 december 2007, 03:58, redigerad totalt 1 gånger.
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com

Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
Kristian

:wallbash:
Kristian, Hondalös.
Användarvisningsbild
Dani
Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
Namn: Daniel Gabriel
Has thanked: 7 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Adio: Det är typ du mot alla, kan du som sagt ta några sekunder till att sansa dig och faktiskt läsa igenom ordentligt vad folk skriver innan du börjar smattra på tangentbordet? Hade jag vart i din sits hade jag accepterat att jag kanske har fel och ska lugna mig, det e en varningssignal liksom. Tycker du fortfarande tvärtom så är det bara synd för din egna del. Du vrider och vänder och tolkar saker fel och tar ALLT som påhopp, precis som jag skrev i mitt förra inlägg men vad gjorde du när Kristian skrev? Du hoppa på han direkt och dumförklarar honom och skriker och bråkar...fan människa hur orkar du?
Senast redigerad av Dani den 22 december 2007, 10:45, redigerad totalt 1 gånger.
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
Flygare
Kontakt:

Jimmy skrev:Hahaha skön tråd Adio,
ska du skapa en ny så fort det dyker upp billiga del sol grejjer utomlands, då kommer du få det hektiskt i mellandagarna,
word Jimmy.

Flygare
Kontakt:

Undrar varför AKR din sponsor vilket intresse är det för dem . När du inte gör reklam för deras produkt ? Ser inte varför de ska ge dig lägre priser ? Jag har svårt att tro att det enbart är för att du är trevlig mot dem ?

Lynette
Namn: Lynette Berggren

Vad ilskna ni verkar vara på varandra.

Tycker det var ett bra tips. Tog bort plasten runtom på bilen och mycket riktigt så var den inte så fräsch där under.
Blir nog att beställa den tillsammans med fronten sen.
Lynette Berggren
Skriv svar