håller på o bygger nytt garage,, måste dock byta taket på huset,
jagar takplåt ca 300 kv/m nån som har beg liggandes lr var nytt billigt finns ?
tack på förhand,
bygga nytt garage, hjälp mig finna
-
Mattias
- Bil: Optima
- Namn: M Silverglantz
- Kontakt:
Har ni nån rivningsfirma i krokarna?
Dem säljer iaf en hel del grejer här uppe!
Dem säljer iaf en hel del grejer här uppe!
Civic Type R -04, Civic S -83, Civic -99, Accord Type R -00, 3xCivic VTi -92, Del Sol -92, Prelude -90, Integra Type R -98, 2xCRX VT -90/91, CRX -88
Byggmax är billigast på plåt.. Om man nu vill ha 2 och 3 Sort.... Om Byggmax finns där du bor vill säga=)
Jag hade nog lagt ett nytt tak då det är den viktigaste delen på hela huset...
Jag är Byggnadsplåtslagare så.....
Jag hade nog lagt ett nytt tak då det är den viktigaste delen på hela huset...
Jag är Byggnadsplåtslagare så.....
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->Björn Åkesson<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Honda Civic TIC<!--colorc--></span><!--/colorc--> -89 Dragracing Hemmapund <!--coloro:purple--><span style="color:purple"><!--/coloro-->(Sveriges Snabbaste Civic)<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->201m 8,00s @ 140,44Kmh<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Honda Civic TIC<!--colorc--></span><!--/colorc--> -89 Dragracing Hemmapund <!--coloro:purple--><span style="color:purple"><!--/coloro-->(Sveriges Snabbaste Civic)<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->201m 8,00s @ 140,44Kmh<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Ja då kan väl du fixa ett kanon pris ? [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Ragnar Cederbeg
Honda NSX
Bmw 325 e36 cab
Bmw 336 m5 Turbo
garaget.org/ragge_c
Falköping
Honda NSX
Bmw 325 e36 cab
Bmw 336 m5 Turbo
garaget.org/ragge_c
Falköping
finns även på k-rauta, du får rabatt vid uppvisande av medlemskort om du säger till i kassan innan
dem ska söka på Honda Performance
mvh Dennies
dem ska söka på Honda Performance
mvh Dennies
Dennis Gullberg
Team Helsingborg
Civic EG Lsi 92 Grå *såld*
Civic EG Lsi 95 Röd *skrot*
Civic EG Lsi 92 Röd *såld*
Del Sol Vti 92 Röd *såld*
Team Helsingborg
Civic EG Lsi 92 Grå *såld*