REXEN HAR GÅTT I GRAVEN

ENBART för motorrelaterade topics
MartinF

Hade inbrott i Rexen för några veckor sedan, skadorna på bilen var alldeles för stora för att man skulle få liv i henne igen.
Begravningen kommer att ske i stillhet nästa vecka. <!--emo&:crybaby:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crybaby.gif[/img]<!--endemo-->
Martin Filipowicz
Användarvisningsbild
NitraM
Bil: Cr-v Gen 1 / CRX gen 1 / EE9
Namn: Martin Augustsson
Has thanked: 134 times
Been thanked: 86 times

detta låter ju inte allt för kul måste jag säga lider med dig <!--emo&:crybaby:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crybaby.gif[/img]<!--endemo-->
Martin Augustsson
Privat: 0735-325213
Inköpsansvarig på Nya Allbilskroten
Namn: Andreas Freed

För djävligt att folk inte låter andras bilar vara
TheSilencer

<!--emo&:annoyed:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/annoyed.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:ranting:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ranting.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:whip:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whip.gif[/img]<!--endemo-->

Senast i fredags blev min polares bil stulen.
Kan inte folk köpa sina egna saker! Var och varannan tråd handlar ju om hur folk får bilarna stulna eller får inbrott i dom. Jag blir så arg!

Lider verkligen med dig.
[i]"Asfalterat? Här i Värmland kallar vi allt grusväg."[/i]

<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->//Johan Mossfeldt
Medlemsnr 1569<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Användarvisningsbild
NitraM
Bil: Cr-v Gen 1 / CRX gen 1 / EE9
Namn: Martin Augustsson
Has thanked: 134 times
Been thanked: 86 times

<!--QuoteBegin-TheSilencer+22 May 2006, 17:22:38--><div class='quotetop'>QUOTE(TheSilencer 4 22 May 2006, 17:22:38)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--emo&:annoyed:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/annoyed.gif[/img]<!--endemo-->  <!--emo&:ranting:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ranting.gif[/img]<!--endemo-->  <!--emo&:whip:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whip.gif[/img]<!--endemo-->

Senast i fredags blev min polares bil stulen.
Kan inte folk köpa sina egna saker! Var och varannan tråd handlar ju om hur folk får bilarna stulna eller får inbrott i dom. Jag blir så arg!

Lider verkligen med dig.
[right][snapback]287520[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Enda sättet det skulle gå till är om man har en bil som är mindre värd en sina t-shirt.

alltså en bil som inte har något värde.

det är sorgligt hur sverige/världen har blivit.
Martin Augustsson
Privat: 0735-325213
Inköpsansvarig på Nya Allbilskroten