Jag undrar vart man får tag i nya golvmattor till en CTR. Det har gått hål i min på förarsidan och vill beställa en ny. Var?
MVH
Fille
Golvmattor
-
philmeister
HL
-
philmeister
och det är?
HL
<!--QuoteBegin-philmeister+15 Oct 2006, 17:15:52--><div class='quotetop'>QUOTE(philmeister @ 15 Oct 2006, 17:15:52)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->och det är?
[right][snapback]338949[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Honda Stockholm! Top of the line service
[right][snapback]338949[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Honda Stockholm! Top of the line service
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->[b]Martin Leander - official Bärjon of HPC
Toyota MR2 -93
Borlänge[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Toyota MR2 -93
Borlänge[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Skulle också behöva. Finns på ebay.co.uk men dom som ser ut som orginal skickas bara inom UK. Och 840kr hos Honda ÅF för ett helt set med alla mattor känns bara onödigt. Jag behöver ny matta för förarsidan, på sin höjd ett par i fram är nödvändigt. Finns inte att köpa styckevis.
Någon som har idéer?
Någon som har idéer?
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->Honda Civic Type-R EP3<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:black--><span style="color:black"><!--/coloro-->[b]"Black hawk"[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->- 04 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
okej lite onödigt att beställa alla kanske, men å andra sidan så är inte 900kr en saftig peng direkt, ska du vara sån så är det väl bara att åka till feltema och köpa den som du tycker passar bäst. cheers
Speed is an addiction, that makes me a junkie
0707396659
0707396659
Beställ inte från England, de är spegelvända. Däremot finns det mycket junk i Tyskland ebay.de.CrilleD skrev:Skulle också behöva. Finns på ebay.co.uk men dom som ser ut som orginal skickas bara inom UK. Och 840kr hos Honda ÅF för ett helt set med alla mattor känns bara onödigt. Jag behöver ny matta för förarsidan, på sin höjd ett par i fram är nödvändigt. Finns inte att köpa styckevis.
Någon som har idéer?
Några Hondatastyle insugspackningar kvar. B18, K20, D16. Volvo B23. Nissan SR20DET