Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Någon som vet något ställe nära Sthlm som klär om stolar?
Skulle vilja klä om min ena stol (orginal stolen i CRX) men det kostar 500€
att klä om EN stol här på Åland så jag tänkte höra om det finns något ställe nära Sthlm som håller på med detta och är "billiga" iaf billigare än här hemma!
Vet att nån här på klubben har klätt om nån stol så någon borda ju veta
Vet att nån här på klubben har klätt om nån stol så någon borda ju veta
David Boman
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Volvo V70R AWD -98 (vinterpulka)
Kawasaki KXF 250 -05
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Kawasaki KXF 250 -05
-
Tommie Blomqvist
Det är ett hantverk och kostar mycket pengar, men en stol borde gå att få lite billigare.
[b] Cybertuner[/b]
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->[b]Stolt medlem i klubben "Luftfilter & Stuprör" [/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]Snabbast på internet, men slöast på gatan
[/b]Saab 9-5[b] <!--fonto:Geneva--><span style="font-family:Geneva"><!--/fonto-->BioPower.<!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b] FWD, [b]skrammel och pling![/b]
[b]<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Blå[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]"If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Naturally<!--colorc--></span><!--/colorc-->/<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Aspirated[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]T[/b]ommie [b]B[/b]lomqvist
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->[b]Stolt medlem i klubben "Luftfilter & Stuprör" [/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[/b]Saab 9-5[b] <!--fonto:Geneva--><span style="font-family:Geneva"><!--/fonto-->BioPower.<!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b] FWD, [b]skrammel och pling![/b]
[b]<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Blå[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]"If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Naturally<!--colorc--></span><!--/colorc-->/<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Aspirated[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Jag får för mig att Mattias (Silverglantz) har klätt om ngn stol. Eller att han iaf vet några som gör sånt.
Men han är på jobbet just nu tror jag. Sen har jag för mig han är upptagen ikväll.
Vi får se om han ser tråden när han kommer hem.
Men han är på jobbet just nu tror jag. Sen har jag för mig han är upptagen ikväll.
Vi får se om han ser tråden när han kommer hem.
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
Klädde inte Antonio om sin första CTR... och att det kostade 20k.
Sen tror jag att Tommie menade på att det är nog billigare att hitta en nyare stol än att klä om den du har.
Sen tror jag att Tommie menade på att det är nog billigare att hitta en nyare stol än att klä om den du har.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
-
Jimmy
- Bil: Civic EG
- Namn: Jimmy Eriksson
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Aker har klätt om
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
-
Tommie Blomqvist
Vad kostar en ny stol?
[b] Cybertuner[/b]
visst kan jag köpa en ny stol om det var så att den jag ska klä om är sliten, men den är i toppskick. och det är bara det randiga tyget (i mitten alltså) som ska bytas ut. fråga inte varför!
men så är det, så det är inte nå mycket som ska bytas..
så jag tycker inte det ska vara så svårt, men det slutar väl med att svärmor eller någon får sy :whistling:
men så är det, så det är inte nå mycket som ska bytas..
så jag tycker inte det ska vara så svårt, men det slutar väl med att svärmor eller någon får sy :whistling:
David Boman
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Kawasaki KXF 250 -05
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Kawasaki KXF 250 -05
Finns en gammal blattegubbe i GBG som gör sånt för en billig peng..vet att han skräddar om frisörstolar och sånt, men bilstolar borde inte vara svårt för honom heller..kan fråga honom om det är intressant?
kush and a swisha, money over bitches..
göteborg är en bit bort iofs
men du kan ju alltid fråga honom vad han tar för att klä om mittdelen om du vet hur den ser ut (?)
men är det inga stora pengar det handlar om så fixar jag nog dit stolen på ett eller annat sätt
men du kan ju alltid fråga honom vad han tar för att klä om mittdelen om du vet hur den ser ut (?)
men är det inga stora pengar det handlar om så fixar jag nog dit stolen på ett eller annat sätt
David Boman
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Kawasaki KXF 250 -05
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Kawasaki KXF 250 -05