civc type r
tja, tänkte höra om någon här vet något om denna bil <a href="http://www.blocket.se/vi/18731926.htm?ca=18_s" target="_blank">http://www.blocket.se/vi/18731926.htm?ca=18_s</a>
har en vän som börjat leta lite smått efter en type r, dock är han envis och vill absolut köpa av bilhandlare, han ska väl byta in misstänker jag.
någon som har koll på denna? någon som brukar hänga här? ös på med det ni vet.
bilen har ju många ägare vilket kanske är en heads up??
blev fan lite sugen på denhär själv när jag såg den. jävligt snyggt med vita fälgar :thumbup:
vet ni något som inte bör skrivas ut på ett forum PMa mej
tack på förhand,
har en vän som börjat leta lite smått efter en type r, dock är han envis och vill absolut köpa av bilhandlare, han ska väl byta in misstänker jag.
någon som har koll på denna? någon som brukar hänga här? ös på med det ni vet.
bilen har ju många ägare vilket kanske är en heads up??
blev fan lite sugen på denhär själv när jag såg den. jävligt snyggt med vita fälgar :thumbup:
vet ni något som inte bör skrivas ut på ett forum PMa mej
tack på förhand,
-
Blomberg_Prelude
Kan ju bara säga att dom på runes bil e väldigt bra att ha oo göra me..
Dom brukar väl kolla igenom bilen innan dom byter in den..
Sen att de e lite högt pris så e de ju jämt så på bilfirma.. Men får väl visserligen nån garanti..
Dom brukar väl kolla igenom bilen innan dom byter in den..
Sen att de e lite högt pris så e de ju jämt så på bilfirma.. Men får väl visserligen nån garanti..
Jonas Blomberg
Integra Type-R
Integra Type-R
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Runes bil har ett enormt gott rykte och jag hade gärna köpt bil av dem, kundvård är deras honörsord. Ligger alltid i topp när det gäller kundundersökningar. Också en av de Hondahandlare som säljer absolut flest nya bilar per år, och detta i lilla Habo utanför Jönköping.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
Sen kan man ju bara lägga till att man alltid gör en mycket bättre deal när man säljer bilen privat istället för att byta in.
[b]<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->Civic Type-Röd<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[b]<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->マーティン-<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b]
[b]<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->マーティン-<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b]
mAbZ skrev:Sen kan man ju bara lägga till att man alltid gör en mycket bättre deal när man säljer bilen privat istället för att byta in.
tack för svaren. kul att dem har bra rykte. idag verkar det ju helt omöjligt att sälja privat. nu är det ju min polare som eventuellt ska lägga vantarna på denna kärra, han äger endel bilar idagsläget, så han byter förmodligen in nåt han inte kommer torska allt för mkt på. mest bara för att bli av med nån bil,
någon som vet hur det fungerar med raka byten? alltså säg att jag blir sugen på denna röda, har själv en ctr silver -05a, som dessutom är några månader nyare, men har gått ca4200mil, gör bilfirmor raka byten nuförtiden? min ligger enligt värderingarna på nätet några tusen över den röda.
borde ju firman tjäna på. dem får ju en bil som är värd mer, jag får en snyggare bil,
leker med tanken bara. undrar mest fall det går att genomföra??
är ju sjukt nöjd med min egen, men fan dom är snygga i rött.
ingen som har lite mer info om bilen ifråga??
är det en nackdel med så många ägare, tror det var 4st :hmm:
-
M Scotte
- Kontakt:
Rakt byte kommer du nog inte få.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
-
Blomberg_Prelude
Tror inte ja heller... Men 4 st behöver ju inte vara 4 kan ju vara 2 bilhandlare.. Så helt plötsligt e de bara 2 ägare...
Faxa från vägverket så ser ni säkert =)
Jonas Blomberg
Integra Type-R
Integra Type-R
ja precis ska ta o se om jag får faxen att fungera, men rent teoretiskt sätt borde man kunna byta rakt av. fast tror ju aldrig dom går med på det,Blomberg_Prelude skrev:Tror inte ja heller... Men 4 st behöver ju inte vara 4 kan ju vara 2 bilhandlare.. Så helt plötsligt e de bara 2 ägare...
men skulle vara lite kul och se vad dom säger, i och med att bilen jag äger i dagsläget är högre värderad plus nyare bil. mindre ägare dessutom.
vore ju kul att höra förklaringen till att dem inte går med på detta, eller hur
har som sagt inga planer på detta. men kul att spekulera i.
-
M Scotte
- Kontakt:
Ingenting att oroa sig för vad det gäller föregående ägare, far och son från 2007 innan dess man född -57
Första ägaren är Strandells i hbg som sålde den ny.
Första ägaren är Strandells i hbg som sålde den ny.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Ja tycker 150k är sjukt dyrt för en EP3 i dagsläget! Även om det är en 05:a.
MVH
MVH
http://www.fotoi.se
-
Little Elk
- Namn: Fredrik Edin
Jag håller med Istvan.
Sen tycker jag att mittpanelen (den runt stereon) ser lite lagom "fullackad" ut... Kanske är lite grinig när det gällersådant men det är sånt man stör sig på tycker jag.
Att få fälgarna vita är ju ingen konst. 4.000 kr går det på att få det gjort här i sthlm. Blästring och pulverlack. Sen får man akta sig för kanterna så man inte får skrapmärken som jag fick dag tre... :wallbash:
Kolla in privata bilar om dom kan vara sugna på att byta mot det han har att erbjuda. Då får du ett bättre pris men om han vill ha bilhandlar såld bil så är det nog bra.
Sen tycker jag att mittpanelen (den runt stereon) ser lite lagom "fullackad" ut... Kanske är lite grinig när det gällersådant men det är sånt man stör sig på tycker jag.
Att få fälgarna vita är ju ingen konst. 4.000 kr går det på att få det gjort här i sthlm. Blästring och pulverlack. Sen får man akta sig för kanterna så man inte får skrapmärken som jag fick dag tre... :wallbash:
Kolla in privata bilar om dom kan vara sugna på att byta mot det han har att erbjuda. Då får du ett bättre pris men om han vill ha bilhandlar såld bil så är det nog bra.
Senast redigerad av Little Elk den 31 december 2008, 12:31, redigerad totalt 1 gånger.
Ordförande
Nuvarande bil: Civic Type R -02
Tidigare bil: Civic Type R -04
Nuvarande bil: Civic Type R -02
Tidigare bil: Civic Type R -04