Värde på gammal Civic VEi -93
Hej.
Satte ut min gamla Civic på köp och sälj här på Hondaklubben för 2500:- och har inte fått något svar överhuvudtaget. Tänkte därför sätta ut den på blocket istället. Annonsen finns här: <a href="index.php?showtopic=55712" target="_blank">index.php?showtopic=55712</a>
Vad anser ni att den är värd? Bättre att sälja delar? Vill helst bli av med den någorlunda snabbt och lätt.
/Hegge
Satte ut min gamla Civic på köp och sälj här på Hondaklubben för 2500:- och har inte fått något svar överhuvudtaget. Tänkte därför sätta ut den på blocket istället. Annonsen finns här: <a href="index.php?showtopic=55712" target="_blank">index.php?showtopic=55712</a>
Vad anser ni att den är värd? Bättre att sälja delar? Vill helst bli av med den någorlunda snabbt och lätt.
/Hegge
<span style='color:blue'><span style='font-size:8pt;line-height:100%'>Herje Stamborg
Honda Civic VEi -93</span></span>
Honda Civic VEi -93</span></span>
- GroundX
- Bil: EG6
- Namn: Anders Olsson
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 17 times
- Kontakt:
Egentligen borde väl detta inlägg ligga i värderingstråden? Jag anser dock att bilen är värd mer än 2500:- trots de 40k milen och småfelen på besiktningen. 4k borde du få ut om den är körbar och inte allt för rostig. Jag köpte en krockad, ej körbar ED7 för 2500:- så din borde absolut vara värd mer!
Civic EG6 B18 VTi - 92
Jazz GP1 - 13
Jazz GP1 - 13