aDyno (androidanvändare)

ENBART för motorrelaterade topics
EcciBaka
Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
Namn: Alexander Rothberg
Kontakt:

Har fått ner en liten app som heter aDyno till luren. Någon annan som kör den? för den som inte vet så är det en app som använder gyrot i telefonen till att meta acc o hästkrafter o grejer. Jävligt klurigt att ställa in men efter att ha läst en del kommentarer om den så verkar den visa ganska pålitligt med +/- 4-5 hästar mot en riktig dyno.

Så nån som kört och har nå erfarenheter? Hur mycket ungefär snor min växellåda om nån vet? har den inställd på 15% och har hittat Dragcoefficienten och frontstorleken på wikipedia. Hittills har jag fått ett resultat på 126Kw och 0-100 på 7,7 sec.
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
cru
Bil: EG6 Vanilla!
Namn: Andreas Selahn

Aha, inte sett faktiskt. Men den ska vi kolla upp och se hur pass exakt den kan vara. Man får väl ta det hela med en nypa salt. :)
EcciBaka
Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
Namn: Alexander Rothberg
Kontakt:

alltid nypa salt, men det sku va kul om nån med RIKTIGA dynoresultat kunde testa o sen posta inställningar och vilken lur som använts och skillnaden.
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
lindy666

Var fick du tag i adyno appen nånstans? jag har letat som en dåre asså efter det..men mitt market säger att inget finns! blir lite lätt frusterad:)

mvh fredde
cru
Bil: EG6 Vanilla!
Namn: Andreas Selahn

Om du inte hittar den fredde så kan jag tipsa om "dynomaster". Likvärdigt program :)
Användarvisningsbild
eko
Bil: ITR DC2
Namn: Ekrem Coskun

Stödjer inte mobilen apparna så finns oftast inte apparna i mobilens Androidmarket. Som i detta fallet, har du ingen g-sensor så finns inte ens appen.
TRÖTT PÅ FRAMHJULSDRIFT!!!!!!
lindy666

Dynomaster ah okej ska kolla på det. jag har en HTC legend så det fungerar.
Skriv svar