Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Ny medlem här med nyinhandlad Type r
-
MatsV1
- Bil: Type R -05
- Namn: Mats Alfredsson
Hej alla här, jag är som sagt ny här med en nyss inhandlad Type R -05.
Jag vet inte om jag är ovan vid detta forum men jag tycker det är lite yvigt när man ska söka funktioner. Det är inte indelat mellan olika modeller på Honda utan bara i resp ämne. Jag åker även Corvette och är van vid deras forum, där det är betydligt lättare att leta på. Är även inne på VW forum där det också är en bra struktur.
Annars är ju dessa forum suveräna för nybörjare, och man har dessutom möjlighet att dela med sig med erfarenheter. Hoppas ni inte tycker jag låter allför neggo
//Mats
Jag vet inte om jag är ovan vid detta forum men jag tycker det är lite yvigt när man ska söka funktioner. Det är inte indelat mellan olika modeller på Honda utan bara i resp ämne. Jag åker även Corvette och är van vid deras forum, där det är betydligt lättare att leta på. Är även inne på VW forum där det också är en bra struktur.
Annars är ju dessa forum suveräna för nybörjare, och man har dessutom möjlighet att dela med sig med erfarenheter. Hoppas ni inte tycker jag låter allför neggo
//Mats
- Hammerin
- Bil: Integra Type-r -98
- Namn: Richard Hammerin
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 12 times
Hej och välkommen!
Nej då, du är inte neggo, detta är konstruktiv kritik, du får jätte gärna pm Pasen då han håller på att fixa ett nytt forum, det är jätte bra om du kan bolla lite ideér med honom så att vi kan bli bättre.
Som medlem i HPC så kan du nu på lördag köra bana på Sviestad för endast 300kr, om du inte har kört bana tidigare så måste du bara prova på det. Du kommer att fastna
Då jag inte kan se vart i sverige du bor så hoppas jag att du inte har allt för långt till banan.
Vi syns där / Richard
Nej då, du är inte neggo, detta är konstruktiv kritik, du får jätte gärna pm Pasen då han håller på att fixa ett nytt forum, det är jätte bra om du kan bolla lite ideér med honom så att vi kan bli bättre.
Som medlem i HPC så kan du nu på lördag köra bana på Sviestad för endast 300kr, om du inte har kört bana tidigare så måste du bara prova på det. Du kommer att fastna
Vi syns där / Richard
*Regionsansvarig Stockholm*
Richard Hammerin
0708-711 779
Integra Type R -98
Turbo 340hk TrackBeater
Rip
CRX Turbo 240hk
Richard Hammerin
0708-711 779
Integra Type R -98
Turbo 340hk TrackBeater
Rip
CRX Turbo 240hk
-
MatsV1
- Bil: Type R -05
- Namn: Mats Alfredsson
Ska med Corvette klubben till Malmby i helgen och köra både bana och dragracing, men kommer gärna och kollar vid ett annat tillfälle. Testar säkert också då att köra själv. Ska uppdatera min profil så det syns vart jag bor också. 
- Mordiiax
- Bil: Civic -15
- Namn: Johan Mähler
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 30 times
- Kontakt:
Allting på HPC blir lite bättre om man är medlem. Uppenbarar sig lite fler forum 
Honda Civic Tourer -15
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
- StockholmsJOCKE
- Bil: ITR DC2
- Namn: Jocke
- Been thanked: 3 times
Hej och välkommen hit till HPC !
Jag kan förstå att det känns lite yxigt här på HPC´s forum och kan faktiskt hålla med till en viss del.
Tidigare skäl till att inte göra indelningar på olika biltyper och modeller är att det inte postats så mycket så att det har behövts, och att man inte vill ha indelningar a la vi och dom.
Detta är dom saker jag kommer ihåg ifrån någon gammal post gällande detta.
Det finns även en forum del för att diskutera just detta support-forum & hemsida.
Men helt klart finns det saker att göra när det gäller utveckling av HPC´s forum.
Välkommen !
/Jocke
Jag kan förstå att det känns lite yxigt här på HPC´s forum och kan faktiskt hålla med till en viss del.
Tidigare skäl till att inte göra indelningar på olika biltyper och modeller är att det inte postats så mycket så att det har behövts, och att man inte vill ha indelningar a la vi och dom.
Detta är dom saker jag kommer ihåg ifrån någon gammal post gällande detta.
Det finns även en forum del för att diskutera just detta support-forum & hemsida.
Men helt klart finns det saker att göra när det gäller utveckling av HPC´s forum.
Välkommen !
/Jocke