accord type s kömbi...automat el emanuell!?:)
- kalleholmgren
- Bil: civic type R ep3
- Namn: Kalle Holmgren
Tjäna!!
Är inne på att byta bil. Blir troligen en honda accord type s -08.
Finns ju som automat också o är lite grand inne på en automatlåda för de e jävligt bekvämt. Dock kär i hondas manuella lådor såklart dom är tighta o fina att ha o göra med. Då detta inte e en räcer kan de lite kvitta känner jag.
Säger ni? Hål i huvudet? Någon här som har en sådan?
Var och provkörde en type s manuell för att tag sen o är väl inte superimpad av bilen att köra men gillar interiör och exteriör väldigt mycke!! Kanske för den påminner om min gamla ep3:)
Fler anledningar att skaffa denna kärra förutom driftsäkerheten? De är kombin jag är ute efter!
Är inne på att byta bil. Blir troligen en honda accord type s -08.
Finns ju som automat också o är lite grand inne på en automatlåda för de e jävligt bekvämt. Dock kär i hondas manuella lådor såklart dom är tighta o fina att ha o göra med. Då detta inte e en räcer kan de lite kvitta känner jag.
Säger ni? Hål i huvudet? Någon här som har en sådan?
Var och provkörde en type s manuell för att tag sen o är väl inte superimpad av bilen att köra men gillar interiör och exteriör väldigt mycke!! Kanske för den påminner om min gamla ep3:)
Fler anledningar att skaffa denna kärra förutom driftsäkerheten? De är kombin jag är ute efter!
civic type r -05
civic eg hb ESI -94 R.I.P
-
NIzmO
- Bil: Honda Civic Type-R FK2
- Namn: Daniel Ollikkala
- Been thanked: 1 time
Jag har ju en Type-s med manuell låda och tycker lådan är kanon men för att ha automat tycker iaf jag motorkaraktären är lite fel, har ju inte testat automat men är en motor som behöver varvas.
Daniel Ollikkala - Civic Type-R FK2
Time Attack
Time Attack
- kalleholmgren
- Bil: civic type R ep3
- Namn: Kalle Holmgren
Sant. Bör testas för att se hur den beter sig såklart! Kanske finns där sportläge!?:)
civic type r -05
- turbobulten
- Bil: EP3
- Namn: Sebastian "Basse" Forssman
- Has thanked: 3 times
Jag har en sådan, manuell.
Tycker själv att den absolut inte påminner om en ep3a. Den är bekväm, slö och lyxig
Den har långa växlar, byt slutväxel så blir den Rappare, tror den har 4.3 eller något.
Icke type s har taklucka, 2 värmelägen på Sätet, eljustering på sätet osv.
Tycker själv att den absolut inte påminner om en ep3a. Den är bekväm, slö och lyxig
Den har långa växlar, byt slutväxel så blir den Rappare, tror den har 4.3 eller något.
Icke type s har taklucka, 2 värmelägen på Sätet, eljustering på sätet osv.
Civic Type R Rotrex - 04
CR-V Lifestyle - 15
Accord Tourer Type S - 08 Såld
Eg LSi 93 - Såld
----
http://www.garaget.org/?car=320962" onclick="window.open(this.href);return false; <- Garaget
viewtopic.php?f=29&t=69677" onclick="window.open(this.href);return false; <- Hondaklubben projekttråd
CR-V Lifestyle - 15
Accord Tourer Type S - 08 Såld
Eg LSi 93 - Såld
----
http://www.garaget.org/?car=320962" onclick="window.open(this.href);return false; <- Garaget
viewtopic.php?f=29&t=69677" onclick="window.open(this.href);return false; <- Hondaklubben projekttråd