Hej allihopa.
Det var min kompis som var med. Och jag var den killen som han ville ( eftersträva )
Man ska inte tro på allt som sägs i tv. Det görs mycket extra för att de ska bli en show över det men det förstår man när man väl sitter där och det ska spelas in.
Sanningen är att jag inte visste om min kompis situation. Vi delade garage på den tiden och lite då och då när man kom till garaget kunde det ligga lite nya grejer där. Fälgar, avgas, b serie prylar, en veva skickades bilen på hel lack etc etc.
När folk köper godis till sina bilar är jag inte den typen som ifrågasätta sätter folk som ( hur hade du råd med det där?)
Jag tänker istället fan kul, snygga fälgar kul !

Det fortsatte,
Sen ringde Magnus. En av program ledarna och fråga om vi kunde mötas upp i garaget för dom ville ha nycklarna till hans bil.
Det kopplade ganska snabbt varför dom ville ha bilen utan att han var med.
Så kom dom till garaget och hela storyn starta:)
För övrigt var Magnus sjukt impad över ett Honda garage, hade den sommarn en vit ep3, och han stod och dregla över deb och en s2000 som vi hade inne. Den andra körde en Porsche. Men Magnus verkade vara en Honda fantast det var kul så det vart en del Honda snack mellan tagningarna
Jag har iaf inte peppat någon att låna pengar för att bygga bil. Så alla i Sverige vet.
I programmet är 80% skådespel, alla möten, telefonsamtal, saker som ska betraktas som spontant redan planerat.
När dom filmar long lens tex scenen när jag står bredvid hans bil så lossas pratar man. Stunden när jag träffar magnus första gången och skakar hand med han är en film tagning som togs 5 gånger från olika vinklar. Mycket skådespel.