Vart finns aftermarket delar till Civic MK9 2012 och fram?
- GandalfTheGreen
- Bil: Honda Civic Si 1.6 i-Dtec
- Namn: Linus.
Efter många sökningar runt om på nätet som Ebay, Google, etc. så verkar det oerhört snålt med aftermarket delar till Civic modeller efter 2012 
Möjligtvis att det blir en samlingstråd av detta i framtiden?
Det jag har lyckats hitta är en liten takspoiler här, men det är typ allt.
Jag har även köpt ett par vindavvisare som ska på nu till sommaren, och en mugen växelknopp...
Har funderingar på att köpa ett K&N filter, om det är värt pengarna? Länk här
Kan man köpa samma filter till diesel som bensinare?
Är även på jakt efter ett par nya dimljus med blått sken istället för gult (mekonomen kunde inte se vad jag har för några och jag är inte direkt något proffs när det gäller sånt...) även avgasrör till min 2015 diesel vore väldigt intressant att se...
Är det någon som har koll på sänkningsatser till dom här modellerna? Jag har hittat några med 30/35mm skulle dock vilja finna några med max 20/25mm.
Om någon har tips på hur och var man kan få tag på diverse saker till dessa modeller så vore det väldigt tacksamt!
Möjligtvis att det blir en samlingstråd av detta i framtiden?
Det jag har lyckats hitta är en liten takspoiler här, men det är typ allt.
Jag har även köpt ett par vindavvisare som ska på nu till sommaren, och en mugen växelknopp...
Har funderingar på att köpa ett K&N filter, om det är värt pengarna? Länk här
Kan man köpa samma filter till diesel som bensinare?
Är även på jakt efter ett par nya dimljus med blått sken istället för gult (mekonomen kunde inte se vad jag har för några och jag är inte direkt något proffs när det gäller sånt...) även avgasrör till min 2015 diesel vore väldigt intressant att se...
Är det någon som har koll på sänkningsatser till dom här modellerna? Jag har hittat några med 30/35mm skulle dock vilja finna några med max 20/25mm.
Om någon har tips på hur och var man kan få tag på diverse saker till dessa modeller så vore det väldigt tacksamt!
Kör:
2015 Honda Civic "Si" 1.6 Diesel. ca 150hk.
Tidigare ägda bilar:
2010- Honda Civic TypeR FN2. Championship white.
VW Golf 3 VR6.
SAAB 93 Viggen.
2015 Honda Civic "Si" 1.6 Diesel. ca 150hk.
Tidigare ägda bilar:
2010- Honda Civic TypeR FN2. Championship white.
VW Golf 3 VR6.
SAAB 93 Viggen.