Ang Detta Forum!!!!!!!
Jag har följt en hel del turbulenta diskussioner Ang det nya forumet.
Jag kommer i följande inlägg beskriva bakgrunden till byte av forum mm.
Bakgrund.
Jag kom till klubben sommaren -01
Då var jag nummer 45 som aktiv medlem det året.
Det var då 1 person som höll i hela klubben, Anders Lundgren.
Han hade hand om medlemsregister, hemsida, Ordförande Posten mm.
Jag fick äran att ta hand om hemsidan och avlasta Anders.
Vi hade på den tiden ett gratis forum som ligger på en extern server
som livnärde sig på reklambanners och poppup rutor som fanns på forumet.
Jag tyckte detta var ett segt forum som blev hemskt irriterande med alla blinkande
reklam banners, (tänk er alla rörliga smileys runt om hela forumet. så hemskt var det...)
Jag hittade då snitz forumet som är ett Open Source forum.
Detta byte tillsammans med lite nya funktioner på hemsidan som elektronisk registrering etc.
blev ett oerhört lyft för klubben, vi växte så efter ca ett år var vi ca 175 söt aktiva medlemmar.
Efter ett par säkerhetshål i forumet då blev vi hackade men jag lyckades reda upp det,,,
Och vi lade till ett par extensions som inte finns inbyggd från början, PM, Active Users, Möjlighet att växla skin filuppladdning m.m.
Efter ett tag när forumet växte och växte sparkade till sist Glesys som var vårt dåvarande webbhotell bakut.
Forumet var för belastande för server och lina och då de sponsrade klubben med domän och plats kände de
att de blev för lidande av oss.
Jag letade då efter ett nytt webbhotell med bra priser och hittade FSData.
Vi sa tack till Glesys (som ännu idag sponsrar oss med domän vilket vi är tacksamma för!!)
och sade hej till FSData.
Vi lastade över allt och körde vidare, vi uppgraderade forumet bytte ut databasen från en access databas till MySQL
databas och höjde kanske svarstiden för forumet med 120-150%
Vi betalade för 300 mb utrymme och 30GIG transfer/mån
Efter ca 2 år låg forumets mapp på 970 mb, och en månads transfer snitt 109GIG
Då började FSData skruva på sig och ville att vi skulle betala för de MB vi använde.
Vi i styrelsen började då diskutera av inköp av egen server och serverplats.
Vi gjorde så att mitt företag köpte servern och klubben hyr av oss med sponsrade priser.
Besökarna ökade vi snittade på 140GIG i mån nu, mitt företag var tvungen att göra en uppgradering av
abbonemang så vi klarar hondaklubben + alla de andra sidorna som vi har (de siffror som är angivna här gäller ENDAST HPC)
Men allt var inte en dans på rosor, då det nånstans i forumet låg en felkod som slukade minne var jag tvungen att
starta om en viss tjänst på webbservern var 6:e timma för att server över huvudtaget inte skulle dö.
Då bestämde jag mig för att leta nåt annat forum med bättre kod och de flesta funktionerna inbyggda.
För varje gång jag uppgraderade forumet (gjort det 7 gånger)
Betydde detta ominstallation av alla extensions, detta tar ungefär en helg med omconfning
av kod, eftersom dessa inte är anpassad till den nya kod som uppgraderingen medförde.
En helg ca 12 h om dan, ja ni kan räkna ut själva vilken tid detta tog, givetvis helt ideellt...
Om jag struntat i dessa som ett av förslagen jag läst hade vi inte haft PM, Filuppladdning, andra skins
statistik active users osv. En hel del av de saker som många vill ha.
Därför beslutade vi att byta till det vi har nu..
Jo just, det sista jag gjorde när vi lyft över till det nya forumet var att kolla hur stor forummappen var...
2.25 GIG, varav 2.245 GIG var uploadsmappen, detta + forumets databas på 250 mb.
Så varför byta, ja har ni inte fattat det skicka ett PM så ska jag försöka klara mig bättre.
Fördelar?
Jag slipper slita ihjäl mig vid uppgraderingar.
Servern mår bra och är snabbare.
Jag slipper köpa nya HD bara för att ni vill använda forumet som nåt slags fotoalbum.
Jag har tid att utveckla andra saker till HPC.
Enklare administration för moderatorer och admin:s
Nackdelar?
Viss funktionalitet från det gamla forumet finns inte.
Lösning?
Ja ingenting är omöjligt, vi saknar oxå de gamla funktionerna och jobbar för att få in dem.
Detta kommer INTE ske på en gång!!!! Men så småningom.
Vill till sist berätta för de som inte vet att ingen som gör nåt klubbarbete för betalt för det.
Vi gör detta på egen fritid från flickvänner familj mm.
Jag har en egen firma och jobbar 100% på ett annat jobb samt har hand om klubben.
Så snälla alla!
Har ni åsikter, delge dem gärna, men då i form av konstruktiv kritik.
Exempel
RÄTT:
Ja detta forum känns lite ovant, men jag saknar active topics funktionen, kommer den att finnas i framtiden?
FEL:
Fyfasen vilket hemskt forum jag HATAR att inte Active Topics finns ,,, SKIT FORUM BY TILLBAKA.
Kan bara göra det klart att vi ALDRIG kommer byta tillbaka till det gamla forumet så ni kan skippa
sådana svar.
jag hoppas att ni som använder det vi frivilliga själar skapat med klubben, oxå
respekterar oss i den mån att ni kan vara hövliga och förstående.
Tycker ni att ni gör nåt bättre än oss hör av er till nån i styrelsen och berätta vad ni kan göra
för klubben.
Finns det folk som vill hjälpa till är vi tacksamma.
Jag hoppas att ni som är motståndare till forumet fått bättre förståelse till bytet genom detta inlägg.
Sen säger jag även till er som är förespråkare för forumet att även ni sköter språket.
Ni är lika stora kålsupare och bryter mot lika många regler!
Forumet ska ena klubben inte splittra den!
Mvh Daniel
Jag kommer i följande inlägg beskriva bakgrunden till byte av forum mm.
Bakgrund.
Jag kom till klubben sommaren -01
Då var jag nummer 45 som aktiv medlem det året.
Det var då 1 person som höll i hela klubben, Anders Lundgren.
Han hade hand om medlemsregister, hemsida, Ordförande Posten mm.
Jag fick äran att ta hand om hemsidan och avlasta Anders.
Vi hade på den tiden ett gratis forum som ligger på en extern server
som livnärde sig på reklambanners och poppup rutor som fanns på forumet.
Jag tyckte detta var ett segt forum som blev hemskt irriterande med alla blinkande
reklam banners, (tänk er alla rörliga smileys runt om hela forumet. så hemskt var det...)
Jag hittade då snitz forumet som är ett Open Source forum.
Detta byte tillsammans med lite nya funktioner på hemsidan som elektronisk registrering etc.
blev ett oerhört lyft för klubben, vi växte så efter ca ett år var vi ca 175 söt aktiva medlemmar.
Efter ett par säkerhetshål i forumet då blev vi hackade men jag lyckades reda upp det,,,
Och vi lade till ett par extensions som inte finns inbyggd från början, PM, Active Users, Möjlighet att växla skin filuppladdning m.m.
Efter ett tag när forumet växte och växte sparkade till sist Glesys som var vårt dåvarande webbhotell bakut.
Forumet var för belastande för server och lina och då de sponsrade klubben med domän och plats kände de
att de blev för lidande av oss.
Jag letade då efter ett nytt webbhotell med bra priser och hittade FSData.
Vi sa tack till Glesys (som ännu idag sponsrar oss med domän vilket vi är tacksamma för!!)
och sade hej till FSData.
Vi lastade över allt och körde vidare, vi uppgraderade forumet bytte ut databasen från en access databas till MySQL
databas och höjde kanske svarstiden för forumet med 120-150%
Vi betalade för 300 mb utrymme och 30GIG transfer/mån
Efter ca 2 år låg forumets mapp på 970 mb, och en månads transfer snitt 109GIG
Då började FSData skruva på sig och ville att vi skulle betala för de MB vi använde.
Vi i styrelsen började då diskutera av inköp av egen server och serverplats.
Vi gjorde så att mitt företag köpte servern och klubben hyr av oss med sponsrade priser.
Besökarna ökade vi snittade på 140GIG i mån nu, mitt företag var tvungen att göra en uppgradering av
abbonemang så vi klarar hondaklubben + alla de andra sidorna som vi har (de siffror som är angivna här gäller ENDAST HPC)
Men allt var inte en dans på rosor, då det nånstans i forumet låg en felkod som slukade minne var jag tvungen att
starta om en viss tjänst på webbservern var 6:e timma för att server över huvudtaget inte skulle dö.
Då bestämde jag mig för att leta nåt annat forum med bättre kod och de flesta funktionerna inbyggda.
För varje gång jag uppgraderade forumet (gjort det 7 gånger)
Betydde detta ominstallation av alla extensions, detta tar ungefär en helg med omconfning
av kod, eftersom dessa inte är anpassad till den nya kod som uppgraderingen medförde.
En helg ca 12 h om dan, ja ni kan räkna ut själva vilken tid detta tog, givetvis helt ideellt...
Om jag struntat i dessa som ett av förslagen jag läst hade vi inte haft PM, Filuppladdning, andra skins
statistik active users osv. En hel del av de saker som många vill ha.
Därför beslutade vi att byta till det vi har nu..
Jo just, det sista jag gjorde när vi lyft över till det nya forumet var att kolla hur stor forummappen var...
2.25 GIG, varav 2.245 GIG var uploadsmappen, detta + forumets databas på 250 mb.
Så varför byta, ja har ni inte fattat det skicka ett PM så ska jag försöka klara mig bättre.
Fördelar?
Jag slipper slita ihjäl mig vid uppgraderingar.
Servern mår bra och är snabbare.
Jag slipper köpa nya HD bara för att ni vill använda forumet som nåt slags fotoalbum.
Jag har tid att utveckla andra saker till HPC.
Enklare administration för moderatorer och admin:s
Nackdelar?
Viss funktionalitet från det gamla forumet finns inte.
Lösning?
Ja ingenting är omöjligt, vi saknar oxå de gamla funktionerna och jobbar för att få in dem.
Detta kommer INTE ske på en gång!!!! Men så småningom.
Vill till sist berätta för de som inte vet att ingen som gör nåt klubbarbete för betalt för det.
Vi gör detta på egen fritid från flickvänner familj mm.
Jag har en egen firma och jobbar 100% på ett annat jobb samt har hand om klubben.
Så snälla alla!
Har ni åsikter, delge dem gärna, men då i form av konstruktiv kritik.
Exempel
RÄTT:
Ja detta forum känns lite ovant, men jag saknar active topics funktionen, kommer den att finnas i framtiden?
FEL:
Fyfasen vilket hemskt forum jag HATAR att inte Active Topics finns ,,, SKIT FORUM BY TILLBAKA.
Kan bara göra det klart att vi ALDRIG kommer byta tillbaka till det gamla forumet så ni kan skippa
sådana svar.
jag hoppas att ni som använder det vi frivilliga själar skapat med klubben, oxå
respekterar oss i den mån att ni kan vara hövliga och förstående.
Tycker ni att ni gör nåt bättre än oss hör av er till nån i styrelsen och berätta vad ni kan göra
för klubben.
Finns det folk som vill hjälpa till är vi tacksamma.
Jag hoppas att ni som är motståndare till forumet fått bättre förståelse till bytet genom detta inlägg.
Sen säger jag även till er som är förespråkare för forumet att även ni sköter språket.
Ni är lika stora kålsupare och bryter mot lika många regler!
Forumet ska ena klubben inte splittra den!
Mvh Daniel
-
Jimmy
- Bil: Civic EG
- Namn: Jimmy Eriksson
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
jag va skeptisk till nya forumet i början men nu "funkar" det kanonbra tycker jag,
i like the shit [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
i like the shit [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
Senast redigerad av Jimmy den 3 augusti 2004, 15:18, redigerad totalt 1 gånger.
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
Tycker detta forumet är kanon, visst kändes det ovant, men nu så ..
Kanon bra jobbat. Du får hojta till om du vill ha hjälp med något =)
Kanon bra jobbat. Du får hojta till om du vill ha hjälp med något =)
<span style='color:gray'><span style='font-family:Arial'><span style='font-size:8pt;line-height:100%'>Christoffer Börjesson HPC#976</span></span></span>
- LinusE
- Bil: Civic Type R
- Namn: Linus Eriksson
- Been thanked: 3 times
var något negativ till bytet i början men har helt klart ändrat mig ..
dels för att de var som många sa en vanesak...
plus att jag nu i efterhan förstår att "ni" som tagit hand omo forumet vill ha ett nytt då de gammla var välldigt "omodernt"...
nu är jag 100% positiv till de nya forumet o gillar de regält gämfört med de gamla...
M Linus
PS: har även PMat NEMO om att fråga om i styrelsen om de är något "vi" behöver hjälp med då jag gärna ställer upp..
dels för att de var som många sa en vanesak...
plus att jag nu i efterhan förstår att "ni" som tagit hand omo forumet vill ha ett nytt då de gammla var välldigt "omodernt"...
nu är jag 100% positiv till de nya forumet o gillar de regält gämfört med de gamla...
M Linus
PS: har även PMat NEMO om att fråga om i styrelsen om de är något "vi" behöver hjälp med då jag gärna ställer upp..
Linus Eriksson
#828 Skåne/Löberöd
---------------------------------
#828 Skåne/Löberöd
---------------------------------
Jä-ligt bra skrivet Daniel.
Kanonjobb!!!
Kanonjobb!!!
Antonio Pozzi
Jag gillar det här forumet har gjort det sedan ur minnes tider! [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
(Lazzat använder en släkting)
Vet själv hur det är att jobba för en klubb och få höra skit om det man gör grattis på privat tid men som sagt jag tycker att klubben gjorde ett lyft!
Bra jobbat!
/Jimmy Särås
(Lazzat använder en släkting)
Vet själv hur det är att jobba för en klubb och få höra skit om det man gör grattis på privat tid men som sagt jag tycker att klubben gjorde ett lyft!
Bra jobbat!
/Jimmy Särås
mvh Jimmy Särås
<!--coloro:Orange--><span style="color:Orange"><!--/coloro-->[b]Chapter 1 in the bible of Racing.[/b]
Ayrton Senna da Silva was the new Jesus.
Pepole will talk forever about him and they will always remeber Him as the Mesias of Racing and Racing spirit.
Mayby in 1500 years it will be a own religion and bible about Racing and Ayrton Senna!
So why shuld i wait in 1500 yers to idolize and pray for him when i could start today?
I will always remember the sprit that Ayrton Senna show us all for Racing,
for what He have done for me and for the Racing in the world!
Thank you Ayrton Senna!
[b]He is my Jesus![/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:Orange--><span style="color:Orange"><!--/coloro-->[b]Chapter 1 in the bible of Racing.[/b]
Ayrton Senna da Silva was the new Jesus.
Pepole will talk forever about him and they will always remeber Him as the Mesias of Racing and Racing spirit.
Mayby in 1500 years it will be a own religion and bible about Racing and Ayrton Senna!
So why shuld i wait in 1500 yers to idolize and pray for him when i could start today?
I will always remember the sprit that Ayrton Senna show us all for Racing,
for what He have done for me and for the Racing in the world!
Thank you Ayrton Senna!
[b]He is my Jesus![/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
-
Koxen
- Namn: Patrik Kristiansen
- Been thanked: 2 times
Jäkla tur för klubben att du hjälper till Daniel. desvärre så inser inte vissa personer vilket arbete som ligger bakom det här *pekar runt*
Jag gör gladerligen allt jag blir ombedd att göra då jag tycker att hela klubben är toppen! [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
Jag gör gladerligen allt jag blir ombedd att göra då jag tycker att hela klubben är toppen! [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
Kunde inte sagt det bättre själv.
// Johan Strömqvist
ÖSK/Linköping
ÖSK/Linköping
Jag är väl en av dem som skrivit på ett negativt sätt, men jag menade inte på det sätt som det tolkats efter att så många människor klagat. Ibland när man ska protestera så blir det överdrivet negativt =/
Jag tycker du gör ett jättejobb och vet hur jobbigt det är att hålla efter en server, inget man bara sätter igång och sen funkar allt (tyvärr =/). Men som många påpekat, active topics i kategorier hade varit trevligt om vi kunnat få =)
Jag och jag har sett några andra vill gärna få bort en del av alla bilder här, vet inte om möjligheten finns men jag gissar att ni ser kritiken och ser vad ni kan göra.
Tack för ditt jobb admin, och tack alla ni som hjälper till gratis!
Jag tycker du gör ett jättejobb och vet hur jobbigt det är att hålla efter en server, inget man bara sätter igång och sen funkar allt (tyvärr =/). Men som många påpekat, active topics i kategorier hade varit trevligt om vi kunnat få =)
Jag och jag har sett några andra vill gärna få bort en del av alla bilder här, vet inte om möjligheten finns men jag gissar att ni ser kritiken och ser vad ni kan göra.
Tack för ditt jobb admin, och tack alla ni som hjälper till gratis!
<span style='color:white'><span style='font-size:13pt;line-height:100%'>[b]Daniel Lundin[/b]</span></span>
<span style='color:white'>[b]Medlem #614[/b]</span>
<span style='color:blue'><span style='font-size:13pt;line-height:100%'>Team Klippan</span></span>
<a href='http://lundin.diktator.org' target='_blank'>http://lundin.diktator.org</a>
<span style='color:white'>[b]Medlem #614[/b]</span>
<span style='color:blue'><span style='font-size:13pt;line-height:100%'>Team Klippan</span></span>
<a href='http://lundin.diktator.org' target='_blank'>http://lundin.diktator.org</a>
-
Andreas79
- Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
- Namn: Andreas Jönsson
Man vänjer sig med det nya forumet .. bra jobbat! [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
<!--QuoteBegin-lundin+3 Aug 2004, 23:32:45--><div class='quotetop'>QUOTE(lundin 4 3 Aug 2004, 23:32:45)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jag är väl en av dem som skrivit på ett negativt sätt, men jag menade inte på det sätt som det tolkats efter att så många människor klagat. Ibland när man ska protestera så blir det överdrivet negativt =/
Tack för ditt jobb admin, och tack alla ni som hjälper till gratis!<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Tack för berömmet det värmer! [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... #>/sun.gif[/img]
En del av alla bilder, kan du utveckla det?
Tack för ditt jobb admin, och tack alla ni som hjälper till gratis!<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Tack för berömmet det värmer! [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... #>/sun.gif[/img]
En del av alla bilder, kan du utveckla det?
Första gången man kom till detta forum var det liksom [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... #>/hmm.gif[/img] *hittar ingenting* Men nu börjar det bli mer naturligt att använda, man vet var alla funktioner är osv. En bra sak är att bilderna man lägger in blir klickbara, så man får välja om man vill se dem i sin helhet.
Och eftersom jag inte kan programmera varken PHP eller ASP så tycker jag det är upp till de som arbetar med saken att välja vilken typ av forum man vill ha, jag tror inte någon valt detta forum för att det ser coolt ut till utseendet, eller har flera häftiga smileysar, det ligger nog en hel del annat bakom.
Jag tycker att du Daniel gör ett kanonjobb, vet själv hur mycket man kan få arbeta i en ideell förening [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
En ny omröstning kanske är på sin plats snart, tror vi kommer att få ett annorlunda resultat denna gång [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Keep up the good work!
Och eftersom jag inte kan programmera varken PHP eller ASP så tycker jag det är upp till de som arbetar med saken att välja vilken typ av forum man vill ha, jag tror inte någon valt detta forum för att det ser coolt ut till utseendet, eller har flera häftiga smileysar, det ligger nog en hel del annat bakom.
Jag tycker att du Daniel gör ett kanonjobb, vet själv hur mycket man kan få arbeta i en ideell förening [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
En ny omröstning kanske är på sin plats snart, tror vi kommer att få ett annorlunda resultat denna gång [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Keep up the good work!
[b]<span style='color:yellow'>Lars Jonsson, HPC</span> <span style='color:blue'>Norr</span>[/b]
<span style='color:red'>Nuvarande bil: Nissan Sunny SLX -92
Fd bil: Honda CRX ed9 -91</span>
<span style='color:red'>Nuvarande bil: Nissan Sunny SLX -92
Fd bil: Honda CRX ed9 -91</span>
- *PAPPOUS*
- Bil: Civic EK20
- Namn: Christian Kutsudakis
Tycker det är riktigt bra nu när man börjar vänja sig. [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
Ditt/ert arbete uppskattas [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
Ditt/ert arbete uppskattas [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
Honda Civic EK4 -00
N/A is the shit!
All motor K20
"knock ::knock: whos there? your rods muthafuckaaa"
N/A is the shit!
All motor K20
"knock ::knock: whos there? your rods muthafuckaaa"
Forumet är <!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro--><span style='font-size:14pt;line-height:100%'>vääldigt<!--colorc--></span><!--/colorc--> </span>läckert!
en enda sak som jag vill kommentera: färgen på texten upptill o nertill med svart text på MÖRKgrå bakgrund är inte såååå himla lämplig. Mao ser man inte ett skvatt . [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... >/oops.gif[/img]
Bra jobbat! [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img] [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img] [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
en enda sak som jag vill kommentera: färgen på texten upptill o nertill med svart text på MÖRKgrå bakgrund är inte såååå himla lämplig. Mao ser man inte ett skvatt . [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... >/oops.gif[/img]
Bra jobbat! [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img] [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img] [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
--------------------------
Idag är en bra dag att köra fort...
i morgon oxå...
och i går.....
---------------------------
Lyckligt gift med en <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->BB6 med H22A8<!--colorc--></span><!--/colorc--> och <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->PC34 Hornet<!--colorc--></span><!--/colorc--> -- Det kallar jag månggifte!
Idag är en bra dag att köra fort...
i morgon oxå...
och i går.....
---------------------------
Lyckligt gift med en <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->BB6 med H22A8<!--colorc--></span><!--/colorc--> och <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->PC34 Hornet<!--colorc--></span><!--/colorc--> -- Det kallar jag månggifte!
Ni gör ett ett mycket bra jobb! Keep it up!!
MVH Daniel
MVH Daniel
[b]"Bromsarna är bara till för att återuppleva accelerationen"[/b]
- gnagis
- Bil: Civic X
- Namn: Daniel Svensson
- Been thanked: 6 times
- Kontakt:
underbart jobb.. har väntat på denna dagen länge har själv använt snitz en gång.. det är ingen vacker syn om man kollar koden.. så jag är helt på din sida.. och jag är helt på klubbens sida vad det gäller val av saker och ting... tror inte att klubben skulle göra en sak utan tester först!
bra skrivet!
bra skrivet!
[b]Daniel "gnagis" Svensson[/b]
[i]Member since:[/i][b]2002[/b]
[i]Member since:[/i][b]2002[/b]
Förstår fullständigt varför ni var tvungna att byta. Och jag är nöjd. Och uppskattar givetvis allt ideelt arbete som ni investerar i klubben. Stort tack till er alla! You will not be forgotten.
Sist men inte minst, gillar dock fortfarande utseendet mer från gamla forumet. Skulle de inte gå att efterapa mer? [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Älskade utseèndet på det gamla forumet! Med det inte sagt att det här är bra det är mer än bra, men det här känns mer som en kopia av s2ki.com's forum.
Mvh
Sist men inte minst, gillar dock fortfarande utseendet mer från gamla forumet. Skulle de inte gå att efterapa mer? [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Älskade utseèndet på det gamla forumet! Med det inte sagt att det här är bra det är mer än bra, men det här känns mer som en kopia av s2ki.com's forum.
Mvh
Kenny Refhagen #1215
Honda S2000 -05 Hardtop
Umeå
Honda S2000 -05 Hardtop
Umeå
- Regge
- Bil: Honda S2000
- Namn: Erik Regnell
<!--QuoteBegin-kennyr+13 Aug 2004, 22:53:16--><div class='quotetop'>QUOTE(kennyr 4 13 Aug 2004, 22:53:16)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Förstår fullständigt varför ni var tvungna att byta. Och jag är nöjd. Och uppskattar givetvis allt ideelt arbete som ni investerar i klubben. Stort tack till er alla! You will not be forgotten.
Mvh<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Har en liten detalj att tilldela,
den lilla pilen till höger vid en topic som gör att man slipper bläddra igenom alla sidorna och gjorde att man kom fram direkt till det sista inskriva svaret i en topic
hade man haft kvar denna snabb länken hade det varit lite smidigare, låter super klyddigt men någon som kanske kommer ihåg denna funktion?!
den lilla pilen till höger vid en topic som gör att man slipper bläddra igenom alla sidorna och gjorde att man kom fram direkt till det sista inskriva svaret i en topic
hade man haft kvar denna snabb länken hade det varit lite smidigare, låter super klyddigt men någon som kanske kommer ihåg denna funktion?!
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Den funktionen finns fortfarande.
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
<!--QuoteBegin-Regge+13 Aug 2004, 23:52:49--><div class='quotetop'>QUOTE(Regge 4 13 Aug 2004, 23:52:49)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-kennyr+13 Aug 2004, 22:53:16--><div class='quotetop'>QUOTE(kennyr 4 13 Aug 2004, 22:53:16)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--> Förstår fullständigt varför ni var tvungna att byta. Och jag är nöjd. Och uppskattar givetvis allt ideelt arbete som ni investerar i klubben. Stort tack till er alla! You will not be forgotten.
hade man haft kvar denna snabb länken hade det varit lite smidigare, låter super klyddigt men någon som kanske kommer ihåg denna funktion?! <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Klicka på: SENASTE INLÄGG AV:
hade man haft kvar denna snabb länken hade det varit lite smidigare, låter super klyddigt men någon som kanske kommer ihåg denna funktion?! <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Klicka på: SENASTE INLÄGG AV:
ANDERS NORDSTRÖM, LUND #653
HONDA GOLD WING GL 1500 SE 1998
Såld:
HONDA PRELUDE 2.3 4WS 1992 (snyft)
Såld:
Varför quota du mig andno? [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... #>/huh.gif[/img]
Kenny Refhagen #1215
Honda S2000 -05 Hardtop
Umeå
Honda S2000 -05 Hardtop
Umeå
Ville bara ge dig en eleoge för ditt arbete!
Bra jobbat Admin!
Är lite annorlunda med mya forumet men man lär sig med tiden...
Du får en [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img] av mig... [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
Bra jobbat Admin!
Är lite annorlunda med mya forumet men man lär sig med tiden...
Du får en [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img] av mig... [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
Jesper Edin
- smacke
- Bil: NSX
- Namn: MarcusMaehlum
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-kennyr+13 Aug 2004, 22:53:16--><div class='quotetop'>QUOTE(kennyr 4 13 Aug 2004, 22:53:16)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->men det här känns mer som en kopia av s2ki.com's forum.
s2ki.com bytte istort sett sammtidigt som oss.. lustigt nog.. [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
s2ki.com bytte istort sett sammtidigt som oss.. lustigt nog.. [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
SMacke #364
<!--QuoteBegin-kennyr+14 Aug 2004, 12:37:56--><div class='quotetop'>QUOTE(kennyr 4 14 Aug 2004, 12:37:56)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Varför quota du mig andno? [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... #>/huh.gif[/img]<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Ah det var till Regge. Hur han kan använda funktionerna. Jag kunde förstås raderat de du skrivit.
Ah det var till Regge. Hur han kan använda funktionerna. Jag kunde förstås raderat de du skrivit.
ANDERS NORDSTRÖM, LUND #653
Såld:
Såld:
-
Malkolm
- Bil: TEN second car!
- Namn: Malkolm Roth
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 23 times
jag måste bara skriva av mig lite:
Tack till alla er "eldsjälar" som gör det möjligt för oss vanligt"dödliga" att kunna sitta på nätet och diskutera det bästa här i livet, nämligen Bilar (och då speciellt små snabba japanare!!)!!!!
Och tack för ett bra forum Admin !!!
Tack till alla er "eldsjälar" som gör det möjligt för oss vanligt"dödliga" att kunna sitta på nätet och diskutera det bästa här i livet, nämligen Bilar (och då speciellt små snabba japanare!!)!!!!
Och tack för ett bra forum Admin !!!