<!--QuoteBegin-gren+21 Feb 2005, 18:26:46--><div class='quotetop'>QUOTE(gren 4 21 Feb 2005, 18:26:46)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Nope ingen fara..alla har olika smak o tur är väll det faktiskt!
Grafitgrå då...nått i stil med detta?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=103030"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Lite mörkare och lite mer blanka skulle varit najs.
Vilken färg på mina fälgar?
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
-
Vtec_Lambo
- Bil: CR-V PHEV 2024
- Namn: Mathias Beijer
Honda CR-V PHEV
-
StiFt
- Bil: VW Golf MK2 GTI 16V
- Namn: Mattias Lindblad
- Kontakt:
Så fin blev den nu =)
[b]VW Golf GTI 16v -88[/b]
[b]BMW 520i Touring e34 -96[/b]
[i]BMW 525i e34 -91 (Såld 2010)[/i]
[i]BMW 525ia k e34 -89 (Skrotad 2010)[/i]
[i]BMW 525i e34 -92 (Skrotad 2010)[/i]
[i]Peugeot Expert 2,0 HDI -04 (Såld 2009)[/i]
[i]Honda CRX VTEC -90 (Såld 2008)[/i]
[b]BMW 520i Touring e34 -96[/b]
[i]BMW 525i e34 -91 (Såld 2010)[/i]
[i]BMW 525ia k e34 -89 (Skrotad 2010)[/i]
[i]BMW 525i e34 -92 (Skrotad 2010)[/i]
[i]Peugeot Expert 2,0 HDI -04 (Såld 2009)[/i]
[i]Honda CRX VTEC -90 (Såld 2008)[/i]
Spara lite pengar och strunta i lackningen och köp ett par schyssta 16" istället (t.ex. någon rota-fälg).
Enligt mitt tycke så gör sig inte den fälgen alls bra på din crx.
Enligt mitt tycke så gör sig inte den fälgen alls bra på din crx.
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->Civic HB Esi 93<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Baden - CH
Baden - CH
håller med dave84.. tycker den där fälgen inte alls gör sig bra på en CRX..
Satsa på en rota-fälg eller liknande
Satsa på en rota-fälg eller liknande
Senast redigerad av ironm den 22 februari 2005, 17:52, redigerad totalt 1 gånger.
<span style='color:blue'>_____________________________</span>
[b]<span style='color:red'>Henrik Jonsson #999</span>[/b]
<span style='color:green'>[i]HPC Team Solna[/i]</span>
[b]<span style='color:darkblue'>Honda CRX VT -91</span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:yellow'>"Liverpool came here with 4000 man and ran. AIK-Stockholm came with 500 and fought" (Sparta Prag fans 1993)</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för dom stora cojones mellan benen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för jag är VIP bakom scenen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för era döttrar vill ha mig...</span></span>[/b]
[b]<span style='color:red'>Henrik Jonsson #999</span>[/b]
<span style='color:green'>[i]HPC Team Solna[/i]</span>
[b]<span style='color:darkblue'>Honda CRX VT -91</span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:yellow'>"Liverpool came here with 4000 man and ran. AIK-Stockholm came with 500 and fought" (Sparta Prag fans 1993)</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för dom stora cojones mellan benen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för jag är VIP bakom scenen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för era döttrar vill ha mig...</span></span>[/b]
JAg går mot Rota strömmen [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... unsure.gif[/img] Nej men seriöst jag har inte råd med nya fälgar...då skall också nya däck till o då rinner kulorna iväg.
Särskilt när jag ska till Australien snart i en månad...de kostar skjortan.
Sen blir detta mitt sommarprojket (stort projekt!!!) o då är det kul o få göra det själv o inte bara betala för det.
Men tack får åsikterna...Rota gör fina fälgar ...de blir nog sådana i framtiden.
Guld elle gråt är nu frågan!
Särskilt när jag ska till Australien snart i en månad...de kostar skjortan.
Sen blir detta mitt sommarprojket (stort projekt!!!) o då är det kul o få göra det själv o inte bara betala för det.
Men tack får åsikterna...Rota gör fina fälgar ...de blir nog sådana i framtiden.
Guld elle gråt är nu frågan!
--Peter Rosengren--
Linköping
Nr 373
Crx 90 Ed9
Linköping
Nr 373
Crx 90 Ed9