Ni som har M3 speglar..
..var har ni köpt dom och funkade det bra med adapter plattan ??
Jag vet att nästan ALLA stylingfirmor säljer såna men många kanske har köpt från samma ställe tack vare bättre kvalité eller dyl.
Har hört "rykten" om att Realcars adapterplattor har dålig passform.. erfarenheter?
Jag vet att nästan ALLA stylingfirmor säljer såna men många kanske har köpt från samma ställe tack vare bättre kvalité eller dyl.
Har hört "rykten" om att Realcars adapterplattor har dålig passform.. erfarenheter?
Civic Type R -07
Accord Type S Tourer -07
Civic Type R -05
Civic Aerodeck -98
Accord Type S -06
S2000 -01
Civic ESi -92
Garaget
Accord Type S Tourer -07
Civic Type R -05
Civic Aerodeck -98
Accord Type S -06
S2000 -01
Civic ESi -92
Garaget
<!--QuoteBegin-FirefoX]+8 Apr 2005, 18:23:38--><div class='quotetop'>QUOTE(FirefoX] 4 8 Apr 2005, 18:23:38)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->..var har ni köpt dom och funkade det bra med adapter plattan ??
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=124408"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Fick modda min fästen från realcar,,såga av skruv fästerna så att de passade in
Mvh Charlie
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=124408"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Fick modda min fästen från realcar,,såga av skruv fästerna så att de passade in
Mvh Charlie
Charlie Magnusson "aka #1"
- Hammerin
- Bil: Integra Type-r -98
- Namn: Richard Hammerin
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 12 times
Använd orginal plattorna och modda dessa istället för bästa resultat.
Ps. jag har el drivna och el uppvärmda M3 speglar att kränga" the real deal" [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
Ps. jag har el drivna och el uppvärmda M3 speglar att kränga" the real deal" [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
*Regionsansvarig Stockholm*
Richard Hammerin
0708-711 779
Integra Type R -98
Turbo 340hk TrackBeater
Rip
CRX Turbo 240hk
Richard Hammerin
0708-711 779
Integra Type R -98
Turbo 340hk TrackBeater
Rip
CRX Turbo 240hk
ok det kanske är så man ska göra då..!
njae är ute efter dom där "kolfiber"speglarna.. men det kanske är såna du har ??
njae är ute efter dom där "kolfiber"speglarna.. men det kanske är såna du har ??
Civic Type R -07
Accord Type S Tourer -07
Civic Type R -05
Civic Aerodeck -98
Accord Type S -06
S2000 -01
Civic ESi -92
Garaget
Accord Type S Tourer -07
Civic Type R -05
Civic Aerodeck -98
Accord Type S -06