<!--QuoteBegin-Koffe+5 May 2005, 19:24:27--><div class='quotetop'>QUOTE(Koffe 4 5 May 2005, 19:24:27)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->faaaaaaaaaaaaan vilken kul dag det ser ut att ha varit, men en fråga, får man köra bana med dubbdäck?, ser ut som att den vita ctrén har det
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=136241"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
det är nog inga dubbar utan bara markeringar i däcket som det brukar vara på nya däck.
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->Civic HB Esi 93<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Baden - CH
<!--QuoteBegin-Koffe+5 May 2005, 18:24:27--><div class='quotetop'>QUOTE(Koffe 4 5 May 2005, 18:24:27)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->faaaaaaaaaaaaan vilken kul dag det ser ut att ha varit, men en fråga, får man köra bana med dubbdäck?, ser ut som att den vita ctrén har det
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=136241"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
nyss hemkommen...kanon dag !! har ca 75st bilder från dagen mestadels på bilar på banan..så skicka ett PM om ni skulle vilja ha bilder...försökte fota alla Hondor på banan
------------------------------------------
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
------------------------------------------
Kör numera Ford Fiesta ST´05
<!--QuoteBegin-MaxBoosT+5 May 2005, 20:39:11--><div class='quotetop'>QUOTE(MaxBoosT 4 5 May 2005, 20:39:11)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Vit CTR? damn, vart/vem/hur?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=136271"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Killen heter Tom och är inte så aktiv på forumet, Sthlm snubbe som hänger lite på speedworks tydligen. Bilen är omlackad från svart.
JAG e med på kort!!! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/prop.gif[/img] Om någon undrar vem den som körde den svarta civicen(läs bromsklottsen) var jag.....borde få pris för mest omkörd på banan.....hehe, nåja klara mig utan att åka av...men det var nära ett par ggr....Toppendag!!!Längtar tills next time...
Riktigt kul att se så många Honda bilar på ett ställe.... Och det var ju min första bankörning och jag kan bara säga att det var skitkul. Riktigt bra att få känna lite på vad bilen klarar av i kurvor osv... (Även om man nog kan pressa en hel del mer) [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /wacko.gif[/img]
Bästa vädret nånsin...
Vill tacka PatrikGBG, Benci och Magyar för lån av bilar för att ta ett par
varv på banan.
Mådte dock säga att Benci´s rex var fan en av de roligaste Hondorna
man har kört någonsin. Trots att jag har ont i hela kroppen pga den mindre
ergonormiska sittställningen i hans rex så har jag blivit sjukt sugen på
att köpe en rex och bygga banräser..
Tack alla som kom dit igår och gjorde dagen till vad den blev!