Frontläpp till Civic vtec -91

Diskussioner om styling och stereo.
Mujo

Ja, är det någon som vet vart man kan få tag i en någon läpp som är lite lägre och lite snyggare än den svarta plastlisten?

Såg en svart civic (vtec?) på mantorp (5/5) som hade någon go läpp på sin bil, vem är du och vart fick du tag på den? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Pierre Karlsson
Mönsterås/Småland

Sålda:
Civic VT -91
Subaru Impreza GT -97
BMTech
Kontakt:

Jag har under säljes annars.
Dom passar vtec om man bara filar bort lite material mot på dom.
JAg testade nyss på en VT front och det blir bra som fasen..
<span style='color:red'>Björn "BMTech" Magnusson</span>
<span style='color:blue'>Robbans Däck 0457 41140
BMTech 0708 46 86 24</span>
-----------------------------------------------------------------------
<span style='font-family:optima'><span style='color:red'>Civic vti sedan -92 "Red Rocket Edition" SÅLD</span></span>
<span style='font-family:optima'><span style='color:red'>Ford Fiesta ST -07 "Media Edition"</span></span>
<span style='font-family:optima'><span style='color:red'>Baotian bt9 -06 "Urpluggad Edition"</span></span>
<span style='font-family:optima'><span style='color:gray'>Saab 9000i 2,0ltt -93 "Extra edition"</span></span>
<span style='font-family:optima'><span style='color:yellow'>Toyota starlet -79 RWD "Drifter edition"</span></span>
Vtec_Lambo
Bil: CR-V PHEV 2024
Namn: Mathias Beijer

<!--QuoteBegin-BMTech+6 May 2005, 01:22:44--><div class='quotetop'>QUOTE(BMTech @ 6 May 2005, 01:22:44)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jag har under säljes annars.
Dom passar vtec om man bara filar bort lite material mot på dom.
JAg testade nyss på en VT front och det blir bra som fasen..
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=136339"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Kan du fixa en bild på hur det ser ut på en vt BM?
Honda CR-V PHEV
Koffe

några kör med orginalläppar från andra bilar, de nsvarte vt´n har från en mitsubishi har jag för mig han sa, det är för övrigt joakim_o här på forumet som har den
BMTech
Kontakt:

Här kommer en bild.........
<span style='color:red'>Björn "BMTech" Magnusson</span>
<span style='color:blue'>Robbans Däck 0457 41140
BMTech 0708 46 86 24</span>
<span style='font-family:optima'><span style='color:red'>Civic vti sedan -92 "Red Rocket Edition" SÅLD</span></span>
<span style='font-family:optima'><span style='color:red'>Ford Fiesta ST -07 "Media Edition"</span></span>
<span style='font-family:optima'><span style='color:red'>Baotian bt9 -06 "Urpluggad Edition"</span></span>
<span style='font-family:optima'><span style='color:gray'>Saab 9000i 2,0ltt -93 "Extra edition"</span></span>
<span style='font-family:optima'><span style='color:yellow'>Toyota starlet -79 RWD "Drifter edition"</span></span>
Mujo

hmm, kanske kan vara nåt...BMTech, jag hör av mig när pengarna rullar in.
Pierre Karlsson
Mönsterås/Småland

Sålda:
Civic VT -91
Subaru Impreza GT -97
Skriv svar