Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Miniträff i Karlskoga
Tjena.
Börjar bli mycket Hondor i Karlskoga. Någon som är sugen på att träffas o ta lite bilder, bränna lite gummi, förnedra nåra vovlosar...
Som jag räknat finns är vi i alla fall 7 stycken... [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
3 Del Soler.. ,min, Manos, och en grön Vti
2 Integror, Asse och polare...
1 Crx Hjalmarssn
1 Civic Hjalmarsson igen..
Vad säger ni.. Nån som är med?
Känns som Lördag passar bra då det är STCC på Gelleråsen på Söndag/Måndag, kanske är fler Hondabröder i stan då?
Skriv här eller maila mig så får vi se vad det blir..
tommy.carlsson@proett.se
Börjar bli mycket Hondor i Karlskoga. Någon som är sugen på att träffas o ta lite bilder, bränna lite gummi, förnedra nåra vovlosar...
Som jag räknat finns är vi i alla fall 7 stycken... [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
3 Del Soler.. ,min, Manos, och en grön Vti
2 Integror, Asse och polare...
1 Crx Hjalmarssn
1 Civic Hjalmarsson igen..
Vad säger ni.. Nån som är med?
Känns som Lördag passar bra då det är STCC på Gelleråsen på Söndag/Måndag, kanske är fler Hondabröder i stan då?
Skriv här eller maila mig så får vi se vad det blir..
tommy.carlsson@proett.se
Senast redigerad av koivu den 4 juni 2005, 20:59, redigerad totalt 1 gånger.
[i]Tommy Carlsson[/i]
[i]Medlem #1281[/i]
[i]Karlskoga[/i]
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->[i]Blå Fiesta ST 07[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#00BFFF--><span style="color:#00BFFF"><!--/coloro-->[i]Blå Honda Accord 2.4 Executive 04[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FFFF00--><span style="color:#FFFF00"><!--/coloro-->[i]Gul Honda Zoomer 08[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[i]Tidigare bilar[/i]
[i]Blå/Silver Smart Roadster Coupe 03[/i]
<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->[i]Svart CRX Del Sol 94[/i]
[i]Svart Civic HB 97[/i]
[i]Svart CRX VTEC 91 [/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FFFFFF--><span style="color:#FFFFFF"><!--/coloro-->[i]Vit CRX 88 [/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->[i]Röd Toyota Starlet 88[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[i]Medlem #1281[/i]
[i]Karlskoga[/i]
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->[i]Blå Fiesta ST 07[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#00BFFF--><span style="color:#00BFFF"><!--/coloro-->[i]Blå Honda Accord 2.4 Executive 04[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FFFF00--><span style="color:#FFFF00"><!--/coloro-->[i]Gul Honda Zoomer 08[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[i]Tidigare bilar[/i]
<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->[i]Svart CRX Del Sol 94[/i]
[i]Svart Civic HB 97[/i]
<!--coloro:#FFFFFF--><span style="color:#FFFFFF"><!--/coloro-->[i]Vit CRX 88 [/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->[i]Röd Toyota Starlet 88[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
- Asse
- Bil: Civic VTI EK4
- Namn: Erik Lindgren
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Gah! Hinner juu inte få ihop bilen, men jag ska tvinga med berza (2a integran) så kommer vi [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img] . Bra initiativ, på tiden att sätta alla volvo-raggers på plats [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
"Isn't it nice when things just work?"
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Gött!
Hoppas vi blir fler bara.. Du kan väl säga till berza o prata med dom andra Transcom-nissarna som kör Honda!!
/Tommy
Hoppas vi blir fler bara.. Du kan väl säga till berza o prata med dom andra Transcom-nissarna som kör Honda!!
/Tommy
[i]Tommy Carlsson[/i]
[i]Medlem #1281[/i]
[i]Karlskoga[/i]
[i]Tidigare bilar[/i]
[i]Svart Civic HB 97[/i]
[i]Medlem #1281[/i]
[i]Karlskoga[/i]
[i]Tidigare bilar[/i]
[i]Svart Civic HB 97[/i]
- Asse
- Bil: Civic VTI EK4
- Namn: Erik Lindgren
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
JApp, får ta det en annan helg, tokkasst väder, samt att jag och Berza hamnade på en pokerturnering i sthlm....
"Isn't it nice when things just work?"
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13