Köpte en vti för nån vecka sen å tänkte bara släng upp lite bilder på den.
Har satt dit japs å nya bak lycktor.
Innan ni säger något så ska kjolarna bytas å fälgar, den ska även lakeras om m.m. men detta kommer hända under vintern så för köra med den i det skick den är i =(.
köpt vti
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
fin bil.,., å lycka till i vinter [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
Tomas karlsson
Tjena köptes bilen ifrån Skövde?
Only M Matters
<!--QuoteBegin-Larsen+23 Aug 2005, 17:26:45--><div class='quotetop'>QUOTE(Larsen @ 23 Aug 2005, 17:26:45)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->va det den som va på blocket billigt för ett tag sedan ifrån örebro??
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=179789"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Ne köpte den i oskarshamn
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=179789"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Ne köpte den i oskarshamn
Robin Pettersson
Tidigare
s2k -03
ek-96 Vinterbil
Civic VT
EG6 +Turbo
Tidigare
s2k -03
ek-96 Vinterbil
Civic VT
EG6 +Turbo
<!--QuoteBegin-Steffo+23 Aug 2005, 17:27:30--><div class='quotetop'>QUOTE(Steffo @ 23 Aug 2005, 17:27:30)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Kul. Jag gillar den färgen skarpt. Ska du slänga på mina gamla fälgar eller?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=179790"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Skickde med dom när jag sålde min andra bil. =( men de höjde ju värdet på den..
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=179790"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Skickde med dom när jag sålde min andra bil. =( men de höjde ju värdet på den..
Robin Pettersson
Tidigare
s2k -03
ek-96 Vinterbil
Civic VT
EG6 +Turbo
Tidigare
s2k -03
ek-96 Vinterbil
Civic VT
EG6 +Turbo
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Skicka kjolarna och bakspoilern så blir den kanon. fick du med nya fönsterlister eller ska du hosta upp 1500kr st som de kostar? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... unsure.gif[/img]
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)