Jahaopp, då var man hemma från huvudstaden igen, vill först bara skriva ett stort tack till clabbe som ställde upp o skjutsa mig, det är sånt här man har klubben till, jag har aldrig varit i stockholm innan, o skulle ta mig ut till stäket som det hette, o jag ringde clabbe o fråga om han kunde skjutsa mig från Sthlm C ut till stäket, så efter 4 timmar på tåg o ca 0,5 ibil så är vi framme o väntar på bilen, bilen kommer och den är över all förväntan, lite däcksparkande, provlyssning o körning så lämnade jag över postväxeln, o skrev papperna, sen vart det dags för lite mcdonka o sen köra hem, hemfärden tog 5 timmar ungefär, skulle gått på 4,5 om det inte ösregnat innan HBG o neråt, allt gick skitbra när vi körde hem, förutom när vi var i höjd med hyllinge, kommer i 140-150 nånstans, o ser nåt skit på vägen, det var en död grävling PANG sa det under bilen, några väl valda ord skrek jag i bilen, stannade vid bauhaus hyllinge för o kolla skadorna, som tur var så hade djurhelvetet tagit i golvet under bilen, så inget tog skada PUSTTT!!!!
lite info om bilen
import 99, rullat omkring stockholm
gula koni (ej justerbara)
omp krängare fram o bak
prelude stolar
kumho ecsta däck
tsw nånting fälgar
nån form av sportsystem
skeva (tyvär) slisade o borrade skivor
Är riktigt jävla nöjd med mitt köp, bilen går jättefint, förutom lite lmd som vanligt, går väldigt bra, här kommer lite bilder!
ps: tack chrille för att du följde med, hade inte pallat själv, men å andra sidan fick du köra civic vt i 30 mil hehe
tänk på att bilen rullat 60 mil utan tvätt på bilderna,